06 נובמבר 2011

"החלום שלי לשנת 2011" חצה את קו 1000 הצפיות ביו-טיוב

"החלום שלי לשנת 2011" חצה את קו 1000 הצפיות.
כן, מעל אלף צפיות! וואו! איזה כיף! תודה לכם!
תראו בעצמכם ביו-טיוב: ...
זו היתה ההתחלה של הרשומה שלי עד שיוטיוב חסם את הסרט בגרסתו המקורית עם 1371 צפיות! כן, אני גאה בהישג הזה.
סיבת החסימה של הסרטון היא שהפרתי זכויות יוצרים כששילבתי בו את השיר : Imagine של ג'ון לנון.

  הנה מספר הצפיות בגרסה המקורית של הסרטון: "החלום שלי לשנת 2011".
 

 בגרסה המחודשת, הקפדתי לשלב מוסיקה חינמית מרשת האינטרנט.
ומספר הצפיות הוא התחלתי בלבד... (כ-155 צפיות)
*   
http://www.youtube.com/watch?v=OQ8K4nt12Pc 
 
למרות החסימה, אני חוגגת את ההישג הזה עם הפקת וידאו-טיפ הדרכה  "איך להכין סרטון בתכנת ה- Windows Live Movie Maker" ומעניקה את הוידאו-טיפ-הדרכה במתנה לכל מנויי הבלוג שלי. 

לא כולם יודעים, אבל התחום השני האהוב עלי הוא הדרכת יישומי מחשב למתחילים ברשת. 

אני אוהבת לראות את הניצוץ של ה"הצלחתי" בעיניים של הסטודנטים שלי. זוהי הרגשה נהדרת ואני חווה אותה בעצמי כשאני "מבינה משהו" ו"מלציחה" לבצע אותו במחשב.
למען האמת, לא חלמתי שאדע לערוך סרטוני וידאו. מבחינתי, זה היה תחום למומחים בלבד.
עד שנחשפתי לתכנת ה-Windows Live Movie Maker, תכנה ידידותית (חינמית) ומתאימה לכל חובב צילום ועריכה (כמוני).
איך הגעתי לזה? בתחילת השנה קבעתי לעצמי מטרות לשנת 2011 וקראתי להן "החלום שלי". רציתי לתעד את החלום שלי על מנת להרגיש מחוייבת ולהגשים אותו. ערכתי שאלון בקרב המנויים של הבלוג שלי ותשובתם היתה ברורה:  "לראות" את החלום שלי לשנת 2011 " בסרטון וידאו. ביקשו וגם קיבלו:  סרטון וידאו המפיך חיים לחלום שלי. שיקולי הדעת שהיו לי במהלך כל התהליך של הפקת הסרטון תועדו ברשומה שלי: מאחורי הקלעים של הסרטון: החלום שלי לשנת 2011.

 לכבוד החגיגה מעל אלף הצפיות של החלום שלי, הנה מתנת הוידאוי-טיפ שלי :
וידאו-טיפ-הדרכה 3- הדרכה און-ליין
איך להכין סרטון עם תכנת מובי מייקר Windows Live

נ.ב. חשוב - יש לוודא תמיד שהמוסיקה והתמונות אינן מוגנות בזכויות יוצרים. למדתי זאת על בשרי...

אשמח לקבל תגובות ובקשות לסרטוני וידאו-טיפ נוספים.
אם הפקתם סרטונים באמצעות הדרכת הוידאו-טיפ שלי, נא להודיע לי במייל ואפרסם בשמחה כאן בבלוג .

בהצלחה בהפקת הסרטונים שלכם
להשתמע ברשומה הבאה
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה