04 אפריל 2012

חגים ללא מתח? יש דבר כזה...

לקראת ראש השנה האחרון והאירוח של נכדתי אביגיל אצלי בערב החג, צילמתי סרטון מיוחד עם ברכה לשנה החדשה ועם תרגיל לשחרור מתחים בשיטת תרגילי מוח.
לאחר פרסום הסרטון עם התרגיל גישות חיוביות לשחרור מתחים,
קיבלתי מספר תגובות נלהבות מקוראים שהתנסו וציינו שהמפגש המשפחתי היה שמח ובעיקר נינוח.
צילמתי סרטון חדש עם הדרכה מדוייקת של אותו התרגיל, תרגיל גישות חיוביות בשיטת תרגילי מוח עבור כל אירוע.

לכבוד חג האביב והפסח 2012, אני מפרסמת אותו כתזכורת לכל האנשים המבקשים לעבור את ארוחות החג  בנינוחות ובשמחה וללא מתח.* 
להמשך קריאה ולצפיה בסרטון - הקליקו כאן...
אני מזמינה אותך להתנסות בתרגיל גישות חיוביות בשיטת תרגילי מוח 
ולחוות את אירועי החג בנינוחות ובשמחה יחד עם כל המשפחה.



כמובן שאשמח לקבל לייקים ולקרוא את התגובות מתחת לסרטון.

שאלו אותי, מה קורה לנו בגוף, כשאנחנו מרגישים נינוחות לאחר ביצוע תרגיל גישות חיוביות בשיטת תרגילי מוח? אני מקוה שאצליח להסביר במעט מילים...

תרגיל גישות חיוביות בשיטת תרגילי מוח הינו תרגיל המשלב הדמייה של תמונה חיובית ורצויה לנו עם תנועה גופנית: תרגיל בשם אחיזה משולבת ואחיזה בנקודות החיוביות במצח (בין הגבות לקו השיער).

ההדמיה והתנועה גופנית מעוררות חושים נוספים אשר עוזרים לשחרר מתח ולחוש נינוחות.
בזמני מתח ולחץ, המוח האחורי (המוח ההישרדותי) "תופס פיקוד", 
אנחנו פועלים בצורה אוטומטית וחשים התכווצות בגוף. 
ההדמיה בשילוב התרגיל גישות חיוביות בשיטת תרגילי מוח עוצרות את התגובות האוטומטיות שלנו, 
דם מתחיל לזרום למוח הקדמי (לאונות הקדמיות) – 
והמוח החושב שב לפעולה. 
הנשימה שלנו נרגעת ואנחנו מתחילים לחוש תחושת נינוחות בגוף.

אלה שני השלבים של התרגיל, כמו בתמונות:
שלב א' - תרגיל גישות חיוביות

שלב ב' - תרגיל גישות חיוביות

אחרי ביצוע תרגיל גישות חיוביות בשיטת תרגילי מוח,
אני מוכנה לארח בערב החג ובחג בנינוחות ובשמחה. 
יש דבר כזה, חג ללא מתח ועם גישות חיוביות. בהצלחה!

אשמח לשמוע ממך בתגובות  כאן למטה. תודה!

מאחלת לך ולבני ביתך – חג אביב וחג פסח שמח ונינוח!

להתראות ברשומה הבאה,

מרסיה

10 תגובות:

  1. אנונימי05 אפריל, 2012

    בס"ד
    מרסיה יקרה
    תודה על מיילים עם מודעות
    חג פסח כשר ושמח
    ליאורה (סדנת שפיים)

    השבמחק
    תשובות
    1. ליאורה היקרה!
      ריגשת אותי כשקראתי את תגובתך.
      אני שמחה שאת אוהבת את הרשומות שלי
      חג פסח כשר ושמח לך ולבני ביתך
      מרסיה

      מחק
  2. אנונימי05 אפריל, 2012

    מרסיה, אישה קסומה,
    שעשייתך תמשיך להכות גלים ולהשריש שורשים.
    חיבוק ענק
    סמדר

    השבמחק
    תשובות
    1. סמדר אישה יקרה לי מאד!
      תודה על מילותיך המעודדות.
      שולחת לך חיבוק ענק עם ברכת חג שמח ורגוע
      מרסיה

      מחק
  3. נגה לוי05 אפריל, 2012

    היי מרסייה, נפעמת מהדרך שאת עושה. האם את זוכרת אותי? כשעבדנו יחד בבית ספר "דינור" עם גילת המבורג?

    אשלח לך טיפים מעשיים לכבוד הפסח והנקיונות, ששלחה לי מדריכת הפילאטיס שלי
    חג שמח
    חמימות ומשפחה
    נגה לוי

    השבמחק
    תשובות
    1. הי נגה!
      תודה על המחמאות ועל הטיפים ששלחת לי.
      מאחלת לך ולאוהבייך חג שמח ורגוע
      מרסיה

      מחק
  4. אנונימי05 אפריל, 2012

    היי מרסייה חג שמח.
    אני בהחלט אנסה את זה השנה ואספר לך בהמשך.
    אני עוקבת ורואה שאת עושה המון. הרבה הצלחה.
    שרון צוקרמן

    השבמחק
    תשובות
    1. שרון היקרה!
      אני שמחה שהסרטון נותן לך מוטיבציה לנסות את התרגיל.
      אשמח אם תספרי איך היה...
      כן, אני עושה הרבה...יש לי אתר חדש שמוקדש להדרכות וידאו-טיפ לכל הסקרנים המתחילים ברשת האינטרנט וביישומי מחשב. מזמינה אותך להירשם ולהזמין את חבריך...
      http://www.marciabarir.com/
      שולחת לך חיבוק עם ברכה חמה לחג שמח ורגוע
      מרסיה

      מחק
  5. תודה מרסיה יקירתי אני נהנית מהטיפים שלך,
    חג שמח וכשר לך ולכל משפחתך.:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, רחלי היקרה!
      שמחתי לשמוע שאת נהנית מהטיפים שלי.
      מאחלת לך ולמשפחתך
      חג שמח ורגוע:)
      מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה