27 מרץ 2014

עשרת הגדולים לשנת 2013 - בזכותכם, תודה!


הנה הם באים...

עשרת הגדולים שלי!
אתם קראתם ודירגתם: במקום הראשון...

אך, רגע לפני חשיפת 10 הגדולים שלי, אציין שהוספתי פוסט "חביב הבלוגרית" במקום ה-11 כי הוא מאד משמעותי  לי, ממש אבן דרך בדרכי החדשה.
אז, בואו נתחיל...
הפוסט עם הכי הרבה צפיות, סה"כ 196 צפיות!
פוסט עם שפע רעיונות ותרגילים יצירתיים ברוח שיטת הקינסיולוגיה החינוכית ותרגילי מוח.

במקום השני... עם 149 צפיות!

"שלושה צעדים לחוות את חודשי החופש הגדול בשמחה ובתקציב מאוזן!"


במקום השלישי... עם 142 צפיות!

"איך אני לומדת "לחזור לשגרה"...בעולם של חוסר וודאות..."


במקום הרביעי... עם 116 צפיות !

"שאני אשפשף?? רוצה בקלות..." חלק ראשון




במקום השביעי... עם 84 צפיות!

"שינויים בקלות ובלי דרמות בתדר החדש"


במקום השמיני... עם 78 צפיות!

" איך המוח שלנו עובד עלינו בעיניים... "




פוסט "חביב הבלוגרית"... עם 73 צפיות!

"להתיידד עם ה"רע"...או איך להפוך את הלחץ לידיד"


והכל בזכותם, תודה!

מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה