15 ספטמבר 2017

להתעלם מחלומות או להתייחס לחלומות ברצינות?

זו הכותרת של הפרק החותם את הספר "לבחור באושר", 
לבחור באושר - דר' טל בן שחר

101 דרכים להשיג את החיים שאנחנו רוצים, של דר' טל בן שחר.

קניתי את הספר בגלל הכותרת - "לבחור באושר", 

זהו המוטו שלי בשנים האחרונות.
אף סיפרתי לכם על המחברת שלי "לבחור באושר", 

המחברת שלי "לבחור באושר"











בשנים האחרונות, התחלתי להתייחס ברצינות לחלומות של אחרים ובמיוחד לחלומות שלי!


ביום ראשון האחרון, הסתיים קורס הכשרת מתמללים ומתמללות עבור אוכלוסית כבדי שמיעה וחרשים.
הקורס הזה הוא חלום שהתגשם עבור דר' שירי שוהם
 ואני לקחתי חלק פעיל בהגשמתו של חלומה.
אני מרגישה מבורכת והיה לי הכבוד לקחת חלק בהגשמת חלום של אחרים.

עם זאת אני ממשיכה לחלום ולהגשים גם את החלומות שלי.


זהו לוח החזוון שלי, שהכנתי לפני כשנה ואף הצגתי אותו בפניכם:
אני יכולה לומר,שהגשמתי מגוון חלומות...
וישנם כאלה בדרך...
כאלה שאני מדייקת מה מתאים לי...
וכאלה שכבר לא רלוונטים עבורי.
זהו הקסם של יצירה של לוח חזון אישי! 


בסדנה ליצירת לוח חזון אישי בשבוע הבא – 26.9.16
אני שוב אתרגם את החלומות שלי לתמונות ומילים.

אכוון את החלומות שלי לירח,

בצעדים קטנים, אנחת בכל מני כוכבים,

אתנסה במגוון הזדמנויות,

אאסוף שפע חוויות

ואתמלא באושר במסע חיי.


קחו את ההזדמנות לחלום ולקחת חלק בחלום שלי,


בואו לסדנה ליצירת לוח חזון אישי לקראת השנה החדשה,

26.9.2017, 19:00-21:00 בת"א

תתרגמו את הרצונות שלכם לתמונות ומילים,

ותציגו את לוח החזון האישי שלכם לעולם כולו.

תאמינו לי שחלומות מתגשמים.

ואם לא מתגשמים כפי שחלמנו,

מתעשרים בחוויות מגוונות בדרך.

בברכת טודו בום לסופ"ש נעים
וחלומות כן מתגשמים.
מרסיה

דברו איתי - 0505-919599

ותזכרו
"אם אתם יכולים לחלום את זה, אתם יכולים לעשות את זה". וולט דיסני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה