25 נובמבר 2011

Mark the Day,12.12.2011- כדי שנוכל להיפגש

היום הוא יום השישי האחרון של חודש נובמבר 2011, חודש יום ההולדת שלי.

במהלך חודש נובמבר 2011, אספתי הרבה שמחות קטנות ואתגרים חדשים, והברכות שלך שימחו וריגשו אותי מאד. תודה מקרב לב!
היום הוא גםBlack Friday ! זהו יום שישי ראשון לאחר חג ההודיה ולפי המסורת האמריקנית הוא מהווה את יריית הפתיחה של מבצעי המכירות המטורפים לקראת חג המולד.
בלימודי השיווק שלי מציעים לנצל תאריכים מיוחדים כדי להשיק מוצר (טיפ חשוב!). כתלמידה ממושמעת, אני מנצלת את חודש יום ההולדת שלי וה- Black Fridayכדי להשיק את המוצר שלי: מפגש חוויתי שאני גם מפיקה וגם משווקת בעצמי.
וואו! אני גאה בעצמי.
אז,נא לפתוח את היומנים ו...  Mark the Day, ה-12.12.2011!
בגאווה רבה אני מזמינה אותך להשתתף במפגש חוויתי עם הרבה ידע ותרגולים בנושא: "קבלת כלים פרקטיים לשחרור מתחים שנאגרים בגוף כדי להנות מהדרך".

אגירת מתחים בגוף היא אחד האויבים של האדם בעידן המודרני.

בבתי הספר, לא מלמדים איך לשחרר מתחים בדרך אפקטיבית (לא חבל!?). לצערי, אנחנו עדים למגוון תוצאות שליליות בקרב ילדים ונוער וגם בקרב מבוגרים: תסכול, תגובות אלימות או פגיעה בבריאות. תוצאות אלה נובעות מחוסר ידע בכלים לשחרור מתחים שנאגרים בגוף. מודעות ותירגול של כלים לשחרור מתחים הם הבסיס להתמודדות בתופעה.  מודעות ותירגול, יהיו בשפע במפגש החוויתי שיתקיים אצלי. 

 

 הנה מקצת מהעדויות ממשתתפי הסדנאות שלי: (השמות שמורים אצלי)
"בהשראתך היתה אוירה נעימה. חיוך. צחוק. את מאד מקצועית – העברת לי ידע בצורה ברורה, ממוקדת ומהנה. נהניתי מכל רגע."
"סדנה מהנה מאד, את מעבירה מסרים חשובים להתמודדות עם מצבים בחיים, כלים לרוגע, התבוננות פנימית ועוררות הגוף. את מעבירה את הסדנה בצורה מקצועית ומהנה. ועושה זאת מכל הלב. נהניתי מאד!"
"לקחתי איתי את "ארגז הכלים" עם הפעילויות לחיי היום-יום שלי וגם לעבודה. זהו כלי מצויין שאשתמש בו. העברת את הסדנה בצורה יוצאת מן הכלל. חוויה מאד משמעותית בשבילי. תודה ויישר כוח!" 

כאמור, המפגש יתקיים אצלי בבית ביום שני, בתאריך ה-12.12.2011 (תאריך מדליק, הא?).
לנוחיותכם, אקיים מפגש אחד בשעות הבוקר ומפגש נוסף בשעות הערב:
בשעות הבוקר מ-10:00 עד 12:00.
בשעות הערב מ-19:30 עד 21:30.
מה במפגש?
ראשית, נוכל סוף סוף להיפגש וזה מאד משמח אותי! נוכל לשתות קפה ביחד...
*נדבר על המתחים בחיי היום-יום שלנו אבל בעיקר נלמד ונתרגל לשחרר אותם,
*נלמד איך שני כלים פרקטיים לשחרור מתחים עוזרים לנו להרגיש ולחוש יותר נינוחים,
*נתרגש מהקלפים שמפתיעים אותנו כל פעם מחדש,
*ולסיום המפגש, נכין קלף אישי שיזכיר לנו להמשיך בתרגול שחרור מתחים כדי להנות מהדרך.
  • במפגש ישתתפו עד 10 אנשים, לשמירה על אווירה אינטימית. מאותה הסיבה, המפגש יתקיים אצלי בבית. כתובת מדוייקת תימסר בעת ההרשמה.
  • ההשקעה שלך במפגש– 50 בלבד.
מדובר בהשקעה קטנה אבל עם תועלת ענקית לצידה.
מדובר על אפשרות להעשיר את ארגז הכלים שלך בידע פרקטי שאפשר לתרגל מתי שרוצים, איפה שרוצים וכמה שרוצים.
כל שנותר לי זה להזמין אותך להירשם כבר עכשיו.

להרשמה ולפרטים נוספים, במייל חוזר:   marciabarir@gmail.com
או בטלפון: 050-5919599


מחכה לראותך במפגש אצלי! המים לקפה כבר רותחים...

סוף שבוע נעים ולהתראות אצלי במפגש ב-12.12.2011

שלכם
מרסיה

להרשמה למפגש אצלי ב-12.12.2011: marciabarir@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה