25 אוקטובר 2012

המסע אל מיתוג העסק שלי...דיווחים מהשטח!


"אם יוצאים, מגיעים למקומות נפלאים" - ד"ר סוס
אז, יצאתי!
יצאתי למסע אל מיתוג העסק שלי...

 ואיך הכל התחיל?
לאלה שטרם יודעים...השתתפתי בתחרות בפייסבוק, שארגנה מעצבת הגרפית דורין גלילי ולהפתעתי,  זכיתי במקום הראשון עם הפרס המדהים - חבילת מיתוג! חבילת המיתוג כוללת לוגו, עיצוב באנר לדף העסקי של הפייסבוק ועיצוב של כרטיס ביקור. 
וואו, פרס שווה ויוקרתי!!! תודה לך דורין!
שתי פנים למיתוג עסק. צד אחד, מיתוג הוא הכרחי לעסק . הצד השני, מתבטא בכאב ראש לבעל העסק, כלומר – לי, בעיקר בגלל האתגר והכאב שבתהליך.
מה זאת אומרת? אגלה לך סוד... עד היום התחמקתי מנושא המיתוג/בידול/מיקוד העסק שלי בגלל הקושי שלי להתמקד ולמצוא הליבה המדוייקת של העסק.
במילים אחרות – כדי למתג עסק - צריכים לוותר! לוותר על קהלי יעד, לוותר על רעיונות שצצים מדי פעם...
בקיצור - לוותר. באופן אישי, קשה לי עם ויתורים כאלה, "כי כולם היו בניי...", לא? בכלל, לדעתי, כל תהליך של וויתור הוא תהליך כואב, לא כך?
כשפרס יוקרתי כזה מגיע אלי, זה "ה"סימן שהגיע תורי לצאת למסע אל מיתוג העסק שלי.
אז, יצאתי... וכמו תמיד, אשתף אותך בחוויות שלי במסע.
בתחילת המסע, שאלתי את עצמי "איך מיתוג נולד..." בעצם, מבלי שנשים לב, אנחנו כל הזמן ממותגים. כן, גם אני ! גם את! גם אתה... בין אם נרצה ובין אם לאו, בכל רגע נתון, אנחנו ממותגים בעיניהם של האחר וגם בעיניי עצמנו (אולי בעיקר בעיניי עצמנו, לא?).
אז, מה זה בעצם מיתוג? 
כמו תמיד, כדי לקבל מידע, פניתי לידידי "גוגל".
"גיגלתי" את המושג מיתוג וראיתי שאו-טו-טו, אני טובעת בים של מידע ושל דעות.
עצרתי! שאלתי את עצמי אם זה מתאים לי עכשיו, להתחיל ללמוד ולחקור את הנושא?
התשובה היתה שלילית! החלטתי להנות מהדרך ולזרום בהתאם להנחיות של דורין גלילי, הרי היא מקצוענית בתחום ואני סומכת עליה.
בהתרגשות רבה, חיכיתי להנחיות. אלה התחילו להגיע... וכמו תלמידה טובה – השקעתי בתהליך.
שם העסק... ספרי לי קצת על עצמך... על המוצרים והשירותים שאת מעניקה... 
איזה צבעים את אוהבת ולאילו צורות את מתחברת...
התחלתי במסע...
היו רגעים, שהייתי רוצה שיהיה לי כדור בדולח... חהחה
נזכרתי בשיר "איך שיר נולד" של יונתן גפן ...
"איך מיתוג נולד...
כמו הצחוק
מתחיל מבפנים
ומתגלגל החוצה
איך מיתוג נולד?
כמו תינוק
בהתחלה זה כואב   (נכון! כי אני צריכה לשאול את עצמי שאלות נוקבות...)
אחר כך יוצא החוצה ,
וכולם שמחים
ופתאום איזה יופי
הוא הולך לבד
איך מיתוג נולד?
כמו תינוק..."
 וכמו תינוק - המיתוג שלי נולד!

מרסיה בריר | החופש להעז!
מנחה ומלווה נשים להעז לנוע ללא פחד ליצירת מיקוד ולהגשמה.

וזו אני, דרך העיניים היצירתיות של דורין
החופש להעז  - זו אני ודרכי. 
היעוד שלי הוא לאפשר לך ולכן, נשים יקרות, את החופש להעז ללא פחד ליצירת מיקוד ולהגשמה. אני כאן בשבילך ובשבילכן!
מזמינה אותך לחנוכת הבאנר החדש בדף העסקי שלי בפייסבוק וזו הזדמנות נהדרת להעניק לי לייק ולהשאיר תגובה. אני מתייחסת באופן אישי לכל התגובות בבלוג ובפייסבוק.

נא להקליק על הלינק לדף העסקי בפייסבוק:
http://www.facebook.com/marcia.barir.moraleroga
 

אני עדיין במסע למיתוג העסק שלי...אמשיך לדווח מהשטח.
אם יש לך שאלות ו/או תגובות, אשמח לשמוע ממך.
מאחלת לך סוף שבוע רגוע
♥מרסיה

4 תגובות:

  1. איזה כיףףףףףף שזכית במתנה מופלאה זו
    כי הנה מותגת ומוקדת במימוש יעודך!!!!
    איזה אושר מחכה לנשים שתגענה אליך...

    השבמחק
    תשובות
    1. דלית היקרה!
      תודה על המילים החמות שלך:)
      בזרועות פתוחות ועם הרבה אהבה, מחכה אני לכל הנשים המופלאות שתגעה אלי.
      חיבוק
      ♥מרסיה

      מחק
  2. יקירתי אהבתי מאוד את השורה התחתונה שהגעת אליה
    בסופה של דרך ארוכה ולמידה מעמיקה, של עצמך ושל העסק שלך.
    התוצאה מאוד ממוקדת ומאוד את, עם העוצמה ועם הרוך.

    יש לי רק תהייה אחת לגבי הבאנר העליון, שנראה לי קצר
    מידי לרוחב הדף. לדעתי, בגלל בחירת הצבעים,
    המאוד עדינה וגודל האותיות, הייתי שמה את הבאנר,
    שהוא בעצם כותרת הדף, לכל הרוחב.
    התחושה שלי שהמיקום שלו עם רווח ניכר משמאל
    עדיין משקף קצת סוג של "אמירה" כמו: יצאתי החוצה
    אבל עוד לא לגמרי עומדת בפרונט.
    אולי אני טועה, אבל זו תחושתי.

    ברכות להצלחה ושגשוג ממני, מכל הלב
    שלך גל-יה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, גל-יה אישה יקרה לי מאד!
      תהייתך נכונה...הבאנר קצר וגודלו לא מתאים לגודל הבאנר של האתר. לא הצלחתי לסדר לבד כך שבקרוב זה יסודר...
      תחושתך אף היא אמיתית...למרות שלא חשבתי על זה כשהעלאתי את הבאנר (כי רציתי להתחדש)...
      קשה לי לעמוד בפרונט, חונכתי היטב להיות מאחורי הקלעים...
      זוהי אמונה חזקה בי וכל בוקר מחדש אני משחררת אותה!
      תודה על כל זויות המבט שאת מעניקה לי במסע שלי.
      אוהבת
      מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך
מרסיה