20 מרץ 2024

הצבע הירוק וצ'אקרת הלב

 


השבוע ציינו ברחבי העולם את סנט פטקריק דיי ב-17.3.💚

סנט פטריק הינו הקדוש שמגן על אירלנד.

מציינים את היום עם הרבה שמחה, בירות וכולם לבושים בירוק.

והסיבה היא שאירלנד מכונה "אי הברקת" בזכות המרחבים הירוקים האינסופיים שלה.

לכבוד הלבוש הירוק

התחשק לי לחגוג את הצבע הירוק עם צ'אקרת הלב.

 

💚צבע ירוק - צבע של צ'אקרת הלב - מרכז הרגשות שלנו - 

מחברת בין הצ'אקרות התחתונות לבין הצ'אקרות העליונות.

 

💚צ'אקרת הלב עוסקת באהבה וחמלה לעצמי, אהבת הזולת, לתת ולקבל אהבה, 

לחוש אהבה,  יצירת קשר, כוח רצון, אמפתיה לעצמנו ולסביבה, 

נתינה וקבלה, אהבה ללא תנאי ועוד...

 

מהי צ'אקרת הלב עבורך?💚

אשמח לראות את היצירה שלך ולייקים בסרטון. תודה 🙏

 

אני מזמינה אותך לחוות תהליך נוירוגרפיקה על צ'אקרת הלב 💚 בהדרכה המוקלטת המצ"ב.

הדרכה זו מתאימה לאלה שכבר התנסו בנוירוגרפיקה 💚

 


אני רוצה להזמין אותך להצטרף אלינו למפגש החודשי 

לצייר נוירוגרפיקה בהנחייתי בזום ולהכיר תודה.

במפגש החודש, ניתן ביטוי נוירוגרפי להכרת התודה ולעיגולי השמחה.

מתי? ביום ה' ה-28.3.24 בזום

בין השעות 11:00-12:00

ההשקעה: 50 ₪ באהבה (בביט ודומיו)

החומרים שנשתמש: עט, דפי A4, טוש פרמננט שחור ומרקרים צבעוניים (4-5 צבעים) .

נדרש נסיון קודם בנוירוגרפיקה.

להרשמה – בפרטי או שלחי לי הודעת וואטסאפ. תודה 🙏

https://wa.me/972505919599

תודה וסוף שבוע טוב🌹

מרסיה בריר  💚  

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי מרס 2024 

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי", 


8 תגובות:

  1. אנונימי27 מרץ, 2024

    תודה על הנדיבות שלך, אני יודעת קצת על נוירוגרפיקה ובזכותך אני ממשיכה להתפתח בתחום. חוה

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה, חוה. איזה כיף לשמוע שאת ממשיכה ומתרגלת נוירוגרפיקה. ישר כוח!

      מחק
  2. אנונימי27 מרץ, 2024

    נשמע מרתק, זה עולם חדש לגמרי מבחינתי...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זה אכן מרתק ואת מוזמנת להתנסות.

      מחק
  3. אנונימי27 מרץ, 2024

    מעניין מאד וכל כל יפה💚

    השבמחק

תודה על תגובתך.
מרסיה