31 מרץ 2024

יום צבעי הפדנה/הפסטל

זה נכון!
היום, ה-31.3.24, מציינים את יום צבעי הפנדה/צבעי הפסטל ברחבי העולם.
מדליק, לא?

👇 זהו אחד הציורים שלי שהשתמשתי בצבעי פנדה
ציירתי אותו עם נר (שעוה) וצבעתי בפנדה.
מתאים לי באמצעותו, לציין ולחגוג את יום צבעי הפנדה/הפסטל.


 ואיך גיליתי שהיום הוא יום צבעי הפנדה/הפסטל?  🎨

כשהמחשבות מציפות אותי ואני לא ממוקדת... (וידוי אישי),
אני מחפשת בגוגל,
איזה יום מציינים היום ברחבי העולם כדי לפקס את עצמי...🙏

אז, גיליתי שהיום הוא יום צבעי הפנדה/הפסטל.
זהו יום צבעוני ויצירתי שממש עוזר לי ולנו להתמקד ולשמוח, לא ככה?

אז, אני מזמינה אתכן/ם לצייר ולשתף כאן את הציור שלכן/ם,

ולחגוג עם צבעי הפנדה/הפסטל שלכן.

אולי תנסי לשרבט עם צבעי פנדה? אני בטוחה שתהני🙏



מאחלת לכולנו שפע יצירתיות ושבוע עם בשורות טובות 🙏🏼

מרסיה בריר🎗️💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי אפריל 2024 

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי", 

===> מקור המידע על יום הפנדה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה