03 אפריל 2024

ומותר לך להרגיש כל מה שאת מרגישה... כולל תרגיל משחרר...

אנחנו חוות תקופה שלא תורמת לשלוות הנפש שלנו, נכון?

עם זאת, האביב הגיע וחג הפסח מתקרב ובא...

החגים מביאים איתם, את המשפחתיות עם כל מה שמשתמע מזה...

מגוון של רגשות עולים ועולים... מוכר לך?

אז, אני מבקשת להזכיר לך וגם לי...


כמה חשוב לתת מקום לרגשות!

כמה חשוב לאפשר לנו להרגיש רגשות!

כמה חשוב גם לדבר אותם...

והכי מאתגר, זה לזהות את הרגש אותו אנחנו מרגישות באותו הרגע, לא ככה?

 

תמיד, כשאני מדברת או כותבת על רגשות, עולה לי בדמיון,

הסרט המקסים "הקול בראש", המסביר בצורה מקסימה ובהירה

על חמישה רגשות והם הכעס, הפחד, הגועל, העצב והשמחה.


יש הטוענים שאלה הם הרגשות הבסיסיים ויתר הרגשות נובעים מהם.

הטענה הזו עשתה לי שכל כי

זה מאפשר להבחין ולדייק איזה רגש עולה בנו

ואולי אפילו להבין את הסיבה שאותו רגש מופיע.

וכשזיהינו את הרגש, נוכל לשחרר אותו.

ולהודות לו שהוא הגיע לביקור.

אז, ניקח נשימה עמוקה ונזמן את השמחה שתיכנס ישר ללב.

 

ואיך משחררות רגשות? יש לי תרגיל נהדר!

 קחי עפרון וניר קטן ותשרבטי משהו... העיקר לשחרר את הרגש אל הדף!


ואם התנסית בנוירוגרפיקה, תוכלי גם לעגל פינות בהצטלבויות של קוים.



תוכלי לעשות את זה כמה פעמים שתרצי...

אך, תזכרי! בזמנים מורכבים, זה טבעי לדאוג ולחשוש.

קבלי את הרגשות האלה בהודיה.

נכון שהם לא נעימים, אך הם באים כדי שנוכל לחפש דרכים נוספות לריפוי.

וכך נרגיש עוד ועוד שמחה בלב. 


ואם תרצי לשחרר רגשות ביחד בשיטת נוירוגרפיקה,

אני מקיימת 2 סדנאות שחרור הצפה רגשית בזום

בשני מועדים שונים במהלך חודש אפריל 24:

יום ב' – 15.4.24 – 11:00-13:00

יום ג' – 30.4.24 – 11:00-13:00

ההשקעה 120 ₪ באהבה (ביט ודומיו)

בונוס שווה – משוב אישי ליצירה שלך בוואטסאפ!

להרשמה - https://wa.me/972505919599 


תודה עם הרבה שמחה בלב.💟

סוף שבוע טוב🌹

מרסיה בריר  💚  

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי אפריל 2024 

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי", 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה