20 נובמבר 2020

אני רוצה להודות לך

 אני רוצה לומר תודה על זמנך.

כשאת פותחת את המייל שלי וקוראת את הפוסטים שאני כותבת. תודה!

מדי פעם, אני מקבלת תגובה ואני תמיד מתרגשת מחדש

שנשים מקדישות מזמנן להגיב, להציע ולפרגן.

תודה


השבוע, חגגתי את יומולדתי ה65 (כן, אני גדולה...)

ואני רוצה לברך אותך מכל בלב בבריאות טובה, בבשורות טובות

ובשפע של חלומות מתגשמים.

אתמול, יצאתי לטיול מרגש ומקסים בטבע.

לצפות בשקנאים הנמצאים במצפור ויקר בעמק חפר.

השקנאים הם בעלי כנף מרהיבים וזה מרגש לצפות בהם.


סרטון שצילמנתי ובו רואים את השקנאים, ניתן לצפות כאן .

בטיול אתמול, השגתי את  כל הכימיקלים של האושר.

דבר שהיה חסר לי מאד בתקופה ההזויה הזו...

אני ממליצה בחום גם לך להגיע לשם ולהנות.

או בכל מקום אחר בטבע...


אם הגעת עד לכאן, אני ממשיכה להודות לך.

בקרוב, אתחיל להנחות את הסדנאות שלי "לצייר צמיחה" בזום.

ציורים נוירוגרפיים ואימון נוירוגרפי

יצירה של לוח חזון ותרגילי מוח לשחרור מתח.

אם את מעוניינת לשמוע פרטים נוספים, 

שלחי מייל או וואטסאפ ואעדכן אותך.

שוב, תודה על זמנך

ושבת של שלום ובריאות


מרסיה
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505919599 
 

marciabarir@gmail.com

https://wa.me/972505919599


10 תגובות:

  1. מזל טוב ליום הולדתך. ותודה על כל כולך.

    השבמחק
  2. מזל טוב מרסיה, כל שתבקשי לו יהי, את נהדרת

    השבמחק
  3. מרסיה היקרה, זה לא מקרי שהשתמשת במילה גדולה, אכן נכון את גדולה בניסיון החיים שלך, את גדולה בראייתך החיובית את החיים, אבל צעירה מאוד בנפשך, תמשיכי כך!
    ובריאות איתנה

    השבמחק
    תשובות
    1. ירדנה היקרה, תודה על המילים החמות והפרגון.
      הענקת לי עוד זוית הסתגלות על היותי "גדולה". תודה :)
      מרסיה♥

      מחק
  4. מרוסיה יקרה, שוב מזל טוב ויום הולדת שמח! שיהיה לך חודש של חגיגות,טיולים הנאות וצבירת אנרגיה השראה ואהבה. ותודה לך על מי שאת. תמיד נהנת לקרוא כל מה שאת כותבת. את תמיד בליבי למרות המרחק וחסר הזמן להתראות. מאחלת לנו מפגש.הציור מהמם וציבעוני. המשיכי לצייר. אוהבת חיבוק נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מכל הלב.
      לצערי אני לא יודעת מי כתבה מילים כאלה מפרגנות ומרגשות. אין חתימה...
      עם זאת, אני מודה לך עליהן.
      מרסיה♥

      מחק
  5. ברכות ליום הולדתך מרסיה.
    אשמח לקבל מידע על במפגשים בזום

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הברכות.
      בקרוב אעדכן לגבי הסדנאות שלי בזום.
      תודה ויום נעים
      מרסיה♥

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה