27 נובמבר 2020

לצייר את הפחד, לצייר צמיחה

 "זמנים טובים הופכים לזיכרונות טובים 

ותקופות לא טובות הופכות לשיעורים טובים בחיים." - לא ידוע

המשפט הזה התנוסס בפוסט של חברה בפייסבוק.

עבורי, זה היה כמו מסר שביקשתי...

הבנתי שאני לא צריכה לפחד להעביר את הסדנאות שלי לזום.

כי "אין כשלון אלא משוב לצמיחה" (NLP).

יש שיעורים טובים בחיים ויש משוב להצלחה.

בדיוק כך!

אני יודעת שאני יכולה, יש לי את הידע ואת המיומנויות.

וכמו שלימדתי את הנכדים שלי "לצייר את הפחד"

ניגשתי אני לצייר את הפחד שלי בכלים הנוירוגרפיים.

לפעמים, אנחנו צריכות פשוט להקשיב לעצות שאנחנו נותנות לאחרים, לא ככה?


נא להכיר את הפחד שלי להעביר את הסדנאות שלי לזום!

הפחד שלי בשחור-לבן בתחילת התהליך


וזה הפחד שלי הצבעוני והלא-מפחיד אותי.

למה כל תהליך שינוי הוא כל כך מפחיד?

ישנן תיאוריות רבות המנסות לתת מענה לשאלה הזו.

לי אין תשובה ברורה וזה מאד אינדיוידואלי.

אבל, זה אני מרגישה פחד לפני כל שינוי.

איך אני מתגברת עליו?

אני שואלת את עצמי, האם אני באמת רוצה את השינוי הזה?

אם התשובה היא חיובית, 

אני מגייסת את כל המשאבים שעומדים לרשותי ועושה את זה!

כמו שקורה לי עכשיו.

הפעם, מלבד הציור של הפחד שלי בכלים נוירוגרפיים,

החלטתי לסנדל את עצמי!

הכרזתי בקול רם, שאני מעבירה את כל הסדנאות שלי לזום.

זהו! אין לי דרך חזרה. נקודה.

לשמחתי, ישנן מספר מתעניינות...

את הידע הנדרש, אני רוכשת בקורס מיוחד

ובקרוב, תקבלי הודעה משמחת שהתחלתי להנחות בזום!

ועכשיו תורך לשלוח לי מייל או וואטסאפ עם הפרטים שלך

ולומר לי שאת מעוניינת להשתתף בסדנאות שלי בזום.

https://wa.me/972505919599

marciabarir@gmail.com

אם נושא הפחד מהדהד בך,

אשמח ללמוד באילו דרכים את מתמודדת איתו.

ותודה על השיתוף.

אם את רוצה להפוך את הפחד שלך לציור נוירוגרפי אסתטי ואופטימי,

דברי איתי ונקבע לנו.

תודה ושבת של שלום

מרסיה
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505919599 
 

marciabarir@gmail.com

https://wa.me/972505919599

 

2 תגובות:

  1. איזה תהליך מרתק מרסיה! בהצלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפרגון♥
      מוזמנת להתנסות
      מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה