04 דצמבר 2020

"בואי לעמוקים" ואני באה...

מסר שקיבלתי היום... בואי לעמוקים

ואני באה לעמוקים...
אני סומכת ובוטחת
שאצליח עם הזום
למרות או בזכות מכשולים
שאינם תלוים בי...
"בואי לעמוקים" - שיר מופלא של מיקה הן שאול.

כן! יש בי פחד להתחיל להנחות סדנאות בזום.
ככה אני מרגישה... זו עובדה.
Alexandra Koch- Pixabay

אם כיום הייתי עדיין מורה, לא היתה לי ברירה.
אלא לקפוץ למים ולשחות בהצטיינות,
כפי שחברותיי המורות עשו ועושות השנה.
דחיתי ודחיתי את המעבר לזום
עד שהבנתי שהגיע הזמן להתחיל!
ואז, הם התחילו להופיע...
הפחדים, החששות
ועוד כמה מכשולים טכנולוגיים...
אני נושמת עמוק ואומרת לעצמי שגם אני יכולה,
וקופצת למים העמוקים...
כמו בניסוי שבסרטון
 16 דקות מעצימות ושל התגברות על פחד...

הסרטון מופיע במאמר

"אילו מאפיינים דרושים כדי להתגבר על הפחד? האומץ האנושי, קווים לדמותו" 

במגזין מהות החיים. ממליצה לקרוא אותו.

עכשיו תורך...

איך את מתגברת על פחד כשהוא מופיע?

רוצה לקבל עידכונים על סדנאות הזום שלי?

שלחי לי וואטסאפ עם שמך,תודה!

 https://wa.me/972505919599


תודה וסוף שבוע נעים

מרסיה 💜
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505919599

marciabarir@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה