19 מרץ 2024

פורים 2024 - איך מרבין בשמחה השנה?

 מחשבות מהלב...

האם ואיך נכון לשמוח בימים אלה, 

כאשר אלפי חיילים נלחמים ברצועת עזה ובצפון,

ומאות משפחות דואגות ליקיריהם שמוחזקים בשבי?

האם צריך להרגיש נקיפות מצפון אם נחליט לחגוג ולשמוח?

אנחנו חיות בתקופה מלאה בסבל ובכאב ברמות שונות.

ולמי יש חשק לחגוג בכלל?

אלה שאלות שאני שואלת את עצמי בלב...

והמציאות חזקה כל כך...

ראיתי את הנכדים שלי מתרגשים בחיפוש אחר התחפושת האולטימטיבית...

הנכדה וחברותיה, שעות בטלפון כדי לבחור את התחפושת המוש!!

והנכד כבר שבועיים מתאמן בחץ וקשת כיאה לאינדיאני...

אז, בזכותם, אני שמה עלי מסיכה עם חיוך 

ומשתתפת בשמחתם וזה עוזר לי גם קצת לשמוח ולשכוח מעט מהמציאות...


וזו התחפושת שלי השנה – מסיכה עם חיוך.😀

כי "חיוך הוא קו עקום שמיישר את הכל", לא ככה?

זוכרות את המסיכה ההיא???

בואי ונדביק לה חיוך!

ושחיוך מהלב יעלה על פנינו. 💓

אאחל לך פורים שמח עם שפע חיוכים מהלב🙏


אני רוצה להזמין אותך להצטרף אלינו למפגש החודשי 

לצייר נוירוגרפיקה בהנחייתי בזום ולהכיר תודה.

במפגש החודש, ניתן ביטוי נוירוגרפי להכרת התודה ולעיגולי השמחה.

מתי? ביום ה' ה-28.3.24 בזום

בין השעות 11:00-12:00

ההשקעה: 50 ₪ באהבה (בביט ודומיו)

החומרים שנשתמש: עט, דפי A4, טוש פרמננט שחור ומרקרים צבעוניים (4-5 צבעים) .

נדרש נסיון קודם בנוירוגרפיקה.

להרשמה – בפרטי או שלחי לי הודעת וואטסאפ. תודה 🙏

https://wa.me/972505919599


תודה ופורים מיטיב🌹

מרסיה בריר  💜 

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי מרס 2024 

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי", 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה