01 נובמבר 2012

ובמקום הכאב...יפה שקיעת השמש ללב עצוב...

הרשיתי לעצמי לשתף אותכם במשהו אישי...

חודש אוקטובר הסתיים ואיתו הסתיים מסע הפרסום למודעות סרטן השד.
אני מקוה שתרמתי מעט למודעות הנושא, כשהוספתי לתמונת הפרופיל שלי בפייסבוק, את הסרט הורוד ושיתפתי על "קיר" שלי כתבות בנושא.

סרטן הוא מחלה ארורה!
והיום, אני מלווה חברה קרובה בדרכה האחרונה, שנפטרה ממחלה ארורה זו.  
לפני כחודש, ליוויתי אמא של חברה טובה,
תמכתי בחברה טובה שאיבדה חברה יקרה לה,
ולפני כחודשיים, נפרדתי מבן-דודה יקר לי מאד, אחרי שליווינו אותו מספר חודשים בין דמעות של אושר ותקוה לבין דמעות של צער עמוק. 

סרטן הוא מחלה ארורה! 
במהלך חיי חוויתי פרידות כואבות נוספות. אני זוכרת את כולם. והכאב הוא כאב עמוק וכואב.

"החיים ממשיכים"... "הזמן עושה את שלו"... האמנם?
חברה יקרה, שהיא בלוגרית, כתבה את המשפט הבא על הכאבים שצצים במהלך מסענו: "ובמקום הכאב, המקום יתמלא בשמחה גדולה". 
אהבתי את המשפט שלה. 
בעבר, בתקופה רוויית כאבים, שיתפתי אתכם באימרתו של הנסיך הקטן: "יפה שקיעת השמש ללב עצוב". 
השנה, חוויתי הרבה שקיעות שמש. 

גם היום אלך לים לחוות עוד שקיעת השמש ללב העצוב שלי. 

תודה על ההקשבה.

בהערכה,
♥מרסיה

2 תגובות:

  1. צר לי מאוד לשמוע על אובדנך וצערך יקירה שלי.
    ליבי אתך בצער, בכאב ובכל שמחה קטנה כגדולה
    ואני פה בשבילך בכל עת ובכל דבר.
    אוהבת אותך גל-יה

    השבמחק
    תשובות
    1. גל-יה, אישה יקרה!
      מילים חמות כמו שלך - חשובות לי בזמנים אלה.
      תודה לך מקרב לב
      מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה