03 ינואר 2014

שנה חדשה וה"א-ב שלי" לשנת 2014.

היום, הוא יום השישי הראשון לשנת 2014

 וגם השבת והסופ"ש הראשון!

זוהי הרשומה הראשונה שלי לשנת 2014!

הנה אתגר יצירתי לסופ"ש זה:

ה"א-ב שלי" לשנת 2014.

רשימה אסוציאטיבית של מושגים/רגשות/תחושות/ערכים על פי ה-א"ב.
זה יכול להפוך גם ל"א-ב שלנו"  או "א-ב של המשפחה שלנו" או כיד הדמיון שלכם...

אפשר להוסיף עמודה עם תמונות...

מעניין יהיה לעשות רשימה כזו פעם בחודש...ולבדוק בסוף השנה את כל הרשימות שעשינו....

לקבלת דף א-ב שלי לשנת 2014 – נא לשלוח אלי מייל עם הבקשה והקובץ יגיע ישירות למייל שלכם.

לקבלת הסבר מפורט איך להכין דף עם טבלה ותמונות - נא לשלוח אלי מייל עם הבקשה והקובץ יגיע ישירות למייל שלכם.

אני רוצה לאחל לך ולבני ביתך שנה מופלאה וסוף שבוע שליו.

בהצלחה,
מרסיה 

נ.ב.: הנה דוגמה ל"א-ב שלי" נכון לחודש ינואר 2014. 
אני הוספתי עמודה והתחלתי להוסיף תמונות...

שנה טובה עם שפע הזדמנויות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה