06 יוני 2015

חודש יוני 2015 - חודש ללא חגים! וללא מתח?!

לא יאומן אבל זה נכון! בחודש יוני השנה אין בו אף חג!

אז, זה אומר שהחודש כולנו שלווים וללא מתח?!
אולי...הלוואי...

אני החלטתי לקחת מעין פסק זמן מהמרוץ כדי להקדיש את חודש יוני לתכנונים, ליצירה,
להנאות ולשמירת קשר איתכן/ם!
וגם להתכונן לחופש הגדול...
ומה העשיה שלכם בחודש ללא חגים?

ילדיי כבר בוגרים ואני כבר לא צריכה לדאוג לקייטנות או לסידורים במהלך החופש הגדול...
וכרגע, אין לי מחוייבות אחרת מלבד לנכדה שלי.
אני מבלה איתה בכל יום ראשון אחרי הגן.
עבורי זו חגיגה של ממש. ורוצה להאמין שגם בשבילה...
הנכדה שלי, בת כמעט ה-4, החזירה לי את החשק לשחק בצבעים.
אנחנו יושבות ביחד וצובעות בטושים ובצבעים ומדביקות מדבקות. והרבה צחוקים...
יצירתיות, אושר והנאה לשתינו. כמו שאומרות, זמן איכות!

אני כל כך נהנית, שהחלטתי לאגד מספר פעילויות יצירה לחופש הגדול ובקרוב,אשלח במייל לכל מי שמעוניין/ת.
זה מזכיר לי את ימיי כמורה... ואני נהנית.

ואתן/ם? מתי בפעם האחרונה, התיישבתן/ם על השטיח וצבעתן/ם בצבעי מים או שיחקתן/ם בפלסטלינה??

אז, מה עוד אני עושה בחודש יוני?
המעוניינות/ים להירשם או אם אתן/ם מכירות/ים משהי/ו שמעוניינת/ן- 
נא לפנות אלי במייל marciabarir@gmail.com ואחזור אליך בהקדם. תודה!

  • ראיתי את הסרטון הזה (באנגלית), המסביר את התועלות של שיטת תרגילי המוח בשיפור הכישורים האקדמיים.
אולי זה יעניין אתכן/ם. 
אם יש לכן/ם שאלות - אשמח לענות עליהן!



אני מאחלת לך חודש נעים וללא מתח.
אשמח לקרוא תגובות.
להתראות בפוסט הבא

מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה