11 אוקטובר 2015

"לעולם לא מאוחר להיות מי שאנחנו רוצים להיות" - ג'ורג' אליוט

זה המוטו שלי בשנים האחרונות.

עכשיו שאנחנו אחרי החגים, זה הזמן המתאים
לדבר על החלומות שלנו.
המוטו שלי, בשנים האחרונות הוא
"לעולם לא מאוחר להיות מי שאנחנו רוצים להיות".
זהו משפט שמתחבר לחלומות שלי.
לחלומות שהיו... ובעיקר על החלומות שעוד אגשים בחיי.

אחרי שנים רבות של תחושת האשמה וריצוי אחרים, המשפט הזה מרגיש לי מתאים ל"האני  החדשה", שלוקחת אחריות על חיי ומאפשרת לעצמי לחלום. אני יוצרת את המציאות של חיי. הללויה!

נכון שהקצב איטי ואני נתקלת במכשולים כאלה ואחרים... אבל, שום דבר לא בוער לי!

אני שמחה שיצאתי לדרך, לדרכי החדשה ואני נהנית...

אני לומדת הרבה, רוכשת חברות וחברים לדרך או לחלקי הדרך, מעשירה את ארגז הכלים שלי במגוון שיטות וכלים, הרבה אסימונים נופלים ברעש גדול, אני שמחה בבחירות שלי (גם אם לפעמים אני טועה בהן), מתנסה בלצאת מאיזור הנוחות ועוד הרבה אתגרים...

רוב הדברים שקורים לי, אני משתפת אתכן/ם.

הפעם, בחרתי לשתף בתובנה חדשה-ישנה. החלום/מות שלי.

לפני כחמש שנים רציתי לפתוח בלוג אישי. זה היה כמו חלום עבורי. מאד מאתגר ועוד בגילי...

 זה נראה לי נועז מדי לשתף את חיי בפני אנשים שאינני מכירה, מיומנות הכתיבה לא "זרמה לי בקלות" ובנוסף, היה האתגר הטכנולוגי...

נכון, אלה היו הפחדים והתירוצים שפרצו החוצה במלוא בעוצמתם...

אך כשהתחלתי לברר, הבנתי שפתיחת בלוג זה כבר לא סיפור כי הטכנולוגיה התקדמה מאד.

ידעתי שאם אכתוב מהלב, הכתיבה תזרום וגם ירצו לקרוא אותי.

לבסוף, התגברתי על החשש לשתף את חוויות חיי בפני אחרים כי הבנתי שזה עשוי לעזור לאחרים.

כן! אני גאה בי♥ וכל זה קרה במהלך שנת 2010.

את החלום הזה הגשמתי במלואו בתחילת שנת 2011, כשפרסמתי את הפוסט הראשון שלי ומאז ועד היום הבלוג שלי פעיל. אני מתרגשת לכתוב בו וזה מרגש אותי כל פעם שאני שולחת לכן/ם עידכונים במייל ועוד יותר מתרגשת כשאני מקבלת תגובות ופרגונים.

זה אכן מדוייק ש"לעולם לא מאוחר להיות מי שאנחנו רוצים להיות".

ואני ממשיכה לדייק את החלומות שלי...

אז, מה בעצם התובנה חדשנה-ישנה? נושא לקיחת אחריות להגשים את החלום או החלומות.

באחד הקורסים שעשיתי השנה, למדתי על חשיבות כתיבת החלום/החזון האישי. בעבר, לא נהגתי לעשות את זה. כשהחלטתי לכתוב את החלום שלי, לא היה פשוט בכלל!  הסיבה העיקרית היתה שלא ידעתי מה כן אני רוצה!  ידעתי מה אני לא רוצה, אבל לא הייתי סגורה עם עצמי מה כן אני רוצה!!

בכל זאת, התנסיתי בכתיבת החלום, לפי הנחיות, שלמען האמת לא תמיד ידעתי מה לכתוב... בסופו של דבר, כתבתי את החלום שלי לשנת 2011.  אפילו יצרתי סרטון מהחלום שלי עם תמונות, מילים ומשפטים כדי שיהיה "אמיתי" יותר. כל זה היה בתחילת 2011.

גם ב2012 הכנתי סרטון של החלום שלי... כל כך נהניתי מהתהליך ובאמצע שנת 2012, הנחיתי סדנא מרגשת שעסקה בנושא "מחזון למציאות"

המשובים היו מלהיבים ומרגשים. ניתן לקרוא על הסדנה ועל המשובים ==> כאן.

2013-2015 - לא כתבתי חזון אישי.

הרבה סיבות... אך בעיקר, הרגשתי שרוב החלומות שלי נשארים בגדר ח-ל-ו-ם!

בעקבות קורס חדש שעשיתי, הבנתי שיצירת חזון עם תמונות יש לו חשיבות עמוקה יותר. תת-המודע שלנו אוהב תמונות. יצירת לוח חזון עם תמונות מאותת לתת-המודע שלנו מה אנחנו באמת רוצים לחיינו.

תהליך כתיבת החלום הוא מרגש. הוא מלמד הרבה על עצמנו ובעיקר מלמד אותנו מה אנחנו רוצים! וזה בהחלט חשוב. מיומנות "מה אני רוצה" משתכללת עם כל חלום שאנחנו כותבים ויוצרים.

יצירה של לוח חזון עם תמונות משדר לתת-המודע שלנו איזו מציאות אנחנו רוצים ליצור לחיינו ועד כמה אנחנו משתוקקים ליצור מציאות זו.

המימד החדש הוא התוספת של לקיחת האחריות להגשמת החלום במציאות של חיי.

זו התובנה החדשה לי. לקיחת האחריות ליצירת המציאות של חיי!

 גם אם זה יקרה לאט, זה בסדר! אני ממשיכה לעשות צעדים.

גם אם אטעה, אמשיך לעשות. תמיד אוכל לדייק יותר.

לוח חזון עוזר לנו לדמיין ולהתכוונן בכל התחומים שנבחר.

כי "לעולם לא מאוחר להיות מי שאנחנו רוצים להיות".

בזכות התובנות ישנות-חדשות שלי, 

החלטתי לקיים מפגש בנושא "לוח חזון – יצירת המציאות של חיי".

לוח חזון הוא אחד היישומים של חוק המשיכה.


מהו חוק המשיכה ומה הוא אומר?
 "כל מה שאנחנו הוא תוצאה של מה שאנחנו חושבים" בודהה;
"המציאות היא שיקוף אחד גדול למה שבאמת קורה לנו בפנים";
"דומה מושך דומה";
"תדר מושך תדר"; ועוד...
כל אלה הם עקרונות של חוק המשיכה, שהוא אחד מחוקי היקום והוא בעל עוצמה גדולה.
לוח חזון הינו אחד היישומים של חוק המשיכה.

מהו לוח חזון?
לוח חזון הוא כלי שעוזר לנו להבהיר, להתרכז ולהתמקד על מטרה בתחומי החיים.
ניצור לוח חזון אישי, בו מוצגות תמונות המייצגות את מי שאנחנו רוצים להיות, לעשות או להשיג בחיים.

ובעיקר, לוח חזון אישי עוזר איך לדייק את מה שאני רוצה ומי אני רוצה להיות.

ממליצה גם לך לעשות אחד כזה...

אני מבקשת לשמור את התאריך 29.10.2015 כדי שנוכל להיפגש ולהכין לוח חזון ביחד.

בהמשך השבוע, אשלח לך פרטים מדויקים על סדנת "לוח חזון – יצירת המציאות של חיי".

מאחלת לך שבוע רגוע

מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה