14 ינואר 2016

"שרבטנים: התאחדו", שחררו מתת ותהנו!

אני אוהבת לשרבט! לשרבט Doodle!

במפגש הקרוב שלי "לשחרור מתח בקלות", החלטתי לשלב שרבוטים ככלי לשחרור מתח בקלות.
הסיבה היא שאני אוהבת לשרבט! נקודה.
כן! אני אוהבת לשרבט. נראה לי שתמיד אהבתי לשרבט אבל לא תמיד "קיבלו" את זה... לא ההורים ולא המורים...
כן, הייתי ילדה נזופה.
ואלה הם חלק מהמשפטים ששמעתי בילדותי... "די כבר לעשות את זה!!!"; "תתחילי להתרכז בעבודה ותפסיקי לקשקש?"; "את מבזבזת את המחברת/ספר/השלימו את החסר..."; "תהיי רצינית כבר!!!"

כיום, אני רצינית אך, יחד עם זאת, אני אוהבת לשרבט. זה עוזר לי להתרכז ולהרגיש רגועה.

בזמן האחרון, חזרתי לשרבט... עם מעט חששות של "מה יגידו...".
אבל, כשאני משרבטת, אני מאושרת. אני מרגישה רגועה ומרוכזת יותר.
מדי פעם, אני מפרסמת שרבוט שלי.

הנה שרבוט השראה מקורי שלי. (מותר להדפיס, לצבוע ולהנות)


זו הסיבה שהחלטתי לשלב שרבוט בסדנאות שלי לשחרור מתח בקלות. שרבוט הנו כלי עוצמתי לשחרור מתח בקלות.

כששמעתי את ההרצאה של סאני בראון בTED בנושא "שרבטנים: התאחדו", חשבתי שהיא מספרת את סיפור ילדותי...
מאז ימי ילדותי, לא שרבטתי... 
המילה DOODLE/שרבוט בפורטוגזית היא קשקוש.
וכמובן, שקשקוש זה בזבוז זמן וזה לא רציני.
 אז, הפסקתי לשרבט או שהייתי לפעמים משרבטת בסתר...

לצערי, כילדה, הכישורים שלי היו לא "רציניים". הייתי טובה בשחיה, במשחקי כדור ובציור. כמובן שכישורים אלה לא נחשבו יוקרתיים במיוחד... למען האמת, הם לא נחשבו בכלל!

אז, כששמעתי את ההרצאה של סאני בראון על התועלות של השרבוטים, הבנתי שאני רוצה לשלב שרבוט בסדנאות שלי ככלי לשחרור מתתח בקלות. כן! זהו שילוב מנצח.

היא מאמינה כמוני, שהשרבוט הנו כלי עוצמתי שעוזר לנו ללמוד ולהטמיע מידע.
הוא עוזר לנו לעבד מידע מורכב ולהציגו בצורה ויזואלית.
מתוך ההרצאה:
"ישנן 4 דרכים בהן אנו מעבדים מידע כדי שנוכל לקבל החלטות: ויזואלית, שמיעתית, קריאה וכתיבה ותנועתית. כדי לעבד את המידע, עלינו לערב לפחות שתיים מהדרכים האלה או דרך אחת שמערבת חוויה רגשית. התרומה של השרבוט היא שהוא מערב את כל 4 הדרכים בו זמנית כולל החוויה הרגשית."

השרבוט הוא כלי זמין לכל אחת ואחד בכל מקום וזמן. נדרשים רק ניר ועט או עפרון. זה הכל! כל כך פשוט ועם המון הנאה!

בסדנה הקרובה שלי, בתאריך 28.1.15, אקדיש זמן לשרבוט ככלי לשחרור מתח בקלות ולטיפוח היצירתיות. 

נתנסה בשרבוט ונהנה מפרי עטנו תוך שחרור מתח בקלות.

הסדנה "לשרבט ולשחרור מתח בקלות" מתקיימת ב28.1.2016, בשעה 19:00-21:00.

כל הפרטים ימסרו לאחר ההרשמה.
רוצים לקרוא עוד על המפגש?

להתראות במפגש,
מרסיה

סני בראון: שרבטנים, התאחדו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה