08 ינואר 2016

טיפ חדש כדי שהשנה תהיה ממש טובה!

לכבוד השנה החדשה, אני חוגגת את הפוסט הראשון לשנה זו עם טיפ מדהים!

אינני זוכרת ממי למדתי אותו או היכן שקראתי אותו, ואני באמת מתנצלת בפניה/ו,
ואם אתם יודעים את המקור, אשמח לתת קרדיט...
הטיפ הזה שווה. ממש שווה!

אני משתמשת בו כבר מספר שנים והוא כל פעם מחדש, עוזר לי.
ואני מקווה שיתרום לכם גם.

השבוע, מטופלת נוספת ציינה בפניי, "שהטיפ הזה היה מאד מאד משמעותי עבורה.
זה עזר לה במיוחד לחזק אותה בימי החולשה שלה".
ובינינו, מי לא מעוניין בזה?

לכל מי שאני מעבירה את הטיפ הזה, מתלהב,
אז החלטתי לפרסם אותו באופן חגיגי בפוסט הראשון שלי לשנת 2016!
כמו כן, תוכלו למצוא אותו גם בסדרת הטיפים שלי לשחרור מתח בקלות.

הנה הטיפ:
נא לא להשתמש במילה "אֲבָל" !!!

זה הכל!
רגע! כשמבטלים משהו, יש למלא את החלל כדי לא להשאיר וואקום...

אז, הנה הטיפ במלואו =>
נא להשמיט את מילת הקישור אֲבָל במשפטים שלכם...
ובמקומה נא לשים נקודה סופית (.) ולהתחיל משפט חדש!
זה הכל!

בטח אתם שואלים "למה לעשות את זה..."
בואו נבין "לְמה זה יגרום לנו..."

הנה התשובה ומספר דוגמאות, בהן אנחנו משתמשים במילה "אֲבָל":
  • "אני רוצה לי לצאת לחופשה אבל אין לי סידור לילדים..."
  • "אני יודעת את החומר אבל אני מפחדת להיכשל שוב במבחן"
  • "אני צריך לעשות שינוי בחיי אבל זה קשה לי מאד"

ועוד שפע דוגמאות כי אנחנו מאאאד אוהבים להשתמש במילה "אֲבָל"...

נא לזכור, שהגדרת המילה "אֲבָל" היא  "מילה המקשרת בין חלקי המשפט בהבעת הסתייגות וניגוד."

שימו לב, שכל מה שנאמר או נכתב אחרי ה"אֲבָל", מתנגד ו/או מסתייג ממה שנאמר בחלקו הראשון של המשפט.

הנה דוגמה שלי: "אני רוצה שיגיעו אלי עוד מטופלות "אֲבָל" אני מפחדת  מהשיווק".
כשאני אומרת את המשפט הזה, או רק חושבת עליו, מתרחשת בתוכי שיחה פנימית באופן אוטומטי... (שיחות פנימית כאלה ואחרות מתנהלות תמיד...לצערי, לרוב הן שליליות)
אני אומרת לעצמי: "אני לא יודעת לשווק. אין לי פתרון לפחד שלי מהשיווק. אני לא מצליחה להביא אלי עוד מטופלות. אני כשלון". זהו! אין פתרון לפחד שלי מהשיווק!!! אני מרימה ידיים והתחושה היא של כישלון!

ואם אני נמצאת ביום של "מחשבות חופרות", אני עלולה להגיע למחשבות ממש ממש מבאסות...
התוצאה היא שהפחד שיש בי גובר על הרצון שלי, תת המודע שלי ניזון מהפחד הזה והפחד/ים מנהל/ים אותי.
חגיגה שלמה של פחדים...
ואני? אני כבר מבואסת וממש לא מצליחה לשווק את העסק שלי בגלל הפחדים.
אני מרגישה שלא כיף לי, בלי מוטיבציה וזה ממש לא מועיל לעסק שלי...

OK. הבנתי... אז, מה עושים?
זהו הרגע שבא לעזרתי ה-טיפ שלי: עלי לבטל את מילת הקישור "אֲבָל",
לשים נקודה סופית (.)
ולהתחיל משפט חדש. 
וכך זה יראה וישמע:

"אני רוצה שיגיעו אלי עוד מטופלות. ("יש לי רצון חזק להרחיב את העסק שלי")
אני מפחדת מהשיווק". ("כדי להתגבר על הפחד מהשיווק, עלי לחפש פתרונות")
ד"א, המשפטים בסוגריים הן אותן השיחות הפנימיות שמתנהלות בתוכי/נו.

זהו ה-טיפ שלי: "טיפ בלי אֲבָל",

עוזר לנו לחשוב חיובי, לשנות גישה, למצוא פתרונות, לקבל השראה ועוד ועוד...

תנסו...

לסיכום
אופן השימוש של הטיפ:
הנה שוב הטיפ => נא להשמיט את מילת הקישור אֲבָל...
ובמקומה נא לשים נקודה סופית (.) ולהתחיל משפט חדש!
זה דורש מודעות ותרגול. וזה כדאי!!!

מקוה שהטיפ שלי עוזר לכם.
תכתבו לי אם אתם מצליחים להשתמש בו.
מאחלת לכם סוף שבוע חמים
בלי אֲבָל ותבחרו באושר 

מרסיה♥ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה