31 דצמבר 2015

הפוסט האחרון לשנת 2015! ברוכה הבאה שנת 2016

זהו הפוסט האחרון שלי לשנת 2015! יאיי!!

חשבתי לשתף אתכןם עם סיכום השנה שלי...
אבל, לא בא לי סיכומים!
כי היום יש חגיגה...

חגיגה של שנה חדשה,
התרגשות לקראת דברים חדשים,
הזדמנויות והכרויות חדשות,
מקומות ונושאים חדשים,
אנשים זרים יהפכו לחברים (או שלא...)
דלתות וחלונות נפחים לפנינו,
שפע של בחירות,
שטיח אדום נפרש
ועלינו רק לפסוע עליו בראש מורם וגאה.
לבחור ולהגשים...
להגשים חלומות,
להגשים רצונות.
פשוט לבחור ולהגשים!

אני מתרגשת לקראת השנה החדשה.
אני מודה לשנה שהיתה ומקבלת בברכה את השנה החדשה.

לכבוד החגיגות לשנה החדשה,
יש לי הפתעה בשבילכןם,
רק להדפיס, לצבוע, לגזור, להדביק ולחגוג את השנה החדשה.

מאחלת לכולנו שנה של התחדשות מדהימה,
שנה של צמיחה, של תקשורת תומכת,
שנה של הודיה, של פתיחות ואהבה.
שנה של התפתחות, של פריחה ועם שפע שמחה.
שנה של הקשבה ומתן כבוד לאחר.
שנה של רכות ופליאה.
שנה עם שפע בריאות ושפע עשיה.
שנה של למידה, עשיה ונתינה.
שנה בו נדע לבחור באושר.
לבחור באושר שלנו ושל כולנו
לחיי האושר!

תודה לשנת 2015
ברוכה הבאה שנת 2016
תהנו, תשמחו ותבחרו באושר
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה