22 דצמבר 2015

בשנת 2016, אני בוחרת באושר ומזמינה אותך לבחור באושר גם.

בשנת 2016, אני בוחרת באושר.

ואשמח שגם אתם תבחרו באושר בשנת 2016!

לבחור באושר היא משימה מאתגרת, היא משימה מרתקת, היא קשה ומתסכלת, היא משימה מייאשת ומאד תובענית, היא משימת חיינו... תכל'ס היא ה-משימה.

בינינו, מי לא רוצה להיות מאושר/מאושרת?
נכון, זה קשה. אז, מה? בגלל הקושי, שנוותר על משימת האושר בחיינו? שנרים ידיים ונתייאש?
זו אכן אפשרות שקיימת... נוכל להישאר במקום המוכר לנו והבטוח ולקטר...
נוכל להמשיך לחוש ולהרגיש את אותם הכאבים המוכרים לנו, המרגיזים והמכעיסים כל פעם מחדש.
אבל לפחות הם מוכרים לנו. שום דבר לא יפתיע אותנו, כי כבר למדנו איך להתמודד איתם...

אבל...

כאן נכנס "אבל..." גדול

אולי, אולי אפשר אחרת? אולי אפשר להיות מאושרים בחיינו?

מניסיוני, זה אפשרי.
אפשר לבחור והבחירה היא בידינו. רק בידינו!

לבחור – זו נקודת המפתח.
לבחור – זו פעולה שדורשת חשיבה וקבלת החלטות.
אז, כן! אני רוצה לבחור. אני רוצה לבחור באושר.
אני בוחרת באושר.
כשאני בוחרת באושר, אני בוחרת באושר עבורי.
ואז הקסם מתרחש והאושר עובר הלאה... לילדיי, לכל הסובבים אותי וממשיך הלאה...
כן! אני בוחרת באושר בשנת 2016! ואני רוצה להעביר הלאה את הבחירה באושר.

איך אני עושה את זה?
ראשית, אני רוצה להיות מאושרת.
אני  מתחילה לחשוב איך אני יכולה להשיג את האושר שלי.
אני מבינה שאני יכולה לבחור: באושר או לא באושר.
זהו השלב בו אני מביאה את הבחירה למודעות לקבלת החלטה.
לבחור באושר או לא לבחור באושר.
אני יודעת שהדברים ידועים לכולנו, אך עם הזמן, אנחנו נוטים לשכוח...
זה הזמן לקבל החלטה מודעת. אני מחליטה לבחור באושר!
זה לא אומר שלא יהיו קשיים, מכשולים וסיטואציות לא נעימות.
אני מספיק "גדולה" כדי לדעת שאלה יופיעו בדרכי.
וכשזה קורה, אני עוצרת, נושמת ובוחרת.  וגם ממשיכה לנוע...
הסיבה היא שאם לא בוחרים אז נתקעים ונתקעים... ומתחילים לצבור ולצבור...
מוכר לכם?

אז, למדתי והתחלתי לבחור בצורה מודעת.
והפעם, אני בוחרת באושר! ממליצה גם לך לבחור באושר.
בשנת 2016, אני בוחרת באושר!

מה קורה כשבוחרים באושר?
דר' סוס צדק: "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים!"
אם נבחר באושר, נוכל נגיע למקומות חדשים ונפלאים.

כמו בווייז ובג'י.פי.אס, תמיד אפשר לדייק תוך כדי תנועה.
תמיד אפשר לחשב מסלול מחדש ואפילו לבחור מחדש תוך כדי תנועה.
כי הכל בסדר. נדייק את המסלול ונמשיך להתקדם.
אני לא תמיד בחרתי באושר.

למען האמת, לא תמיד ידעתי לבחור... לפעמים, לא ידעתי שמותר לי לבחור...
עם השנים, התחלתי להבין שמגיע לי יותר. שמותר גם לי לרצות.
אבל לא ידעתי מה אני רוצה.
התחלתי לשאול את עצמי מה אני רוצה.
התשובה היתה פשוטה: אני רוצה להיות מאושרת. פשוט להיות מאושרת.
אבל, איך אני עושה את זה?  איך משיגים אושר בחיינו?
ואיך אדע שאני מאושרת? הרי החיים מורכבים מחלקי פאזלים רבים...
הרי החיפוש אחר האושר, הוא מסע מטורף. כולנו רוצים להיות מאושרים...

את החיפוש אחר האושר, תמיד השארתי בצד כי הרי היו לי משימות אחרות לעשות.
משימות שהביאו איתן סוגים שונים של אושר ולפעמים ממש לא!
בסך בכל לא הרגשתי מאושרת. או הרגשתי די לא מאושרת!

בשנת 2015, הבנתי שהאושר נמצא בי ופשוט אני צריכה לבחור בו.
כלומר, אני רוצה לבחור באושר! פשוט לבחור באושר!

כדי להיות מאושרת, הייתי פשוט צריכה לבחור להיות מאושרת.
לא מובן מאליו, לבחור להיות מאושרת.

השנה, התאמנתי בלבחור באושר. בכל סיטואציות. כל הזמן.
החלטתי לצאת לדרך...שיתפתי אתכם,
ואני מגיעה למקומות נפלאים.

הגעתי למקום בו אני יכולה ורוצה לבחור באושר.
פשוט לבחור באושר. זה בידיים שלנו. פשוט כך!

ואני בחרתי :) בחרתי באושר! בחרתי להכניס אושר לחיי.

בחרתי לצאת למקומות נפלאים ולהתנסות בדברים חדשים.
ודברים טובים כבר קורים.

בין היתר, חזרתי לצייר, כלומר לשרבט, מה שנקרא באנגלית Doodle.
וזה מביא לי הרבה אושר, יחד עם המון מחמאות שאני מקבלת...




הנה לדוגמה לשרבוט שהכנתי במיוחד לנכדתי המתוקה.

כל כך כיף לשרבט. למי אין שרבוטים כאלה במחברות או ביומנים?

לפעמים משרבטים כשמשעמם ולפעמים השרבוט עוזר להתרכז...
ותאמינו לי שאין צורך להיות אמן דגול כדי לשרבט וליהנות לשרבט.
צריך רק עט וניר והיד מיד מתחילה לשרבט על פני הדף.
הנה לדוגמה, קטע קטן מאחד השרבוטים שלי:

 הידעתם ששרבוט עוזר לשחרר מתח (ולא רק)?

לכן החלטתי לשלב לימוד שרבוט במפגש הבא שלי לשחרור מתח בקלות.
כמובן שזה בנוסף לתרגילים לשחרור מתח בקלות בשיטת תרגילי מוח.

אז, נא לרשום ביומנים: המפגש יתקיים בתאריך 21 לינואר 2016 בשעה 19:00-21:00 בתל אביב.

מספר המקומות מוגבל. אפשר לשלוח לי מייל ולשמור מקום למפגש הקרוב.

בימים הקרובים, אשלח עוד מייל עם כל הפרטים על המפגש.

כדאי לכם, זהו המפגש הראשון לשנת 2016 והוא יהיה מדהים! 
יהיה יצירתי, משחרר מתח וגם טעים...

אני בוחרת באושר ומחכה לכם במפגש :)

תודה על זמנכם והמשך שבוע טוב.
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה