12 דצמבר 2015

עץ החיים שלי - עץ בו מתערבלים העצב והשמחה

צהרי יום שישי. שמש נעימה. קרית טבעון. הלוויה עצובה. 

ליווינו קרוב משפחה צעיר בדרכו האחרונה.
הלוויה עצובה. מאד.
מקום מקסים, אך הפעם העצב גבר על יופיו של המקום.

הלוויות הן תמיד עצובות.

יחד עם זאת, זו אפשרות לפגוש קרובי משפחה אהובים.
לשתף. לחבק. לבכות ולהיזכר בימים יפים יותר...
ובליבי, אני תמיד מודה לנפטר, שהעניק לי מתנה זו.

כן, העצב והשמחה מתערבלים יחד בליבי.
ואני חשה מעין חוויה עוצמתית.

באותו יום שישי, כשהגעתי הביתה, הייתי צריכה לפרוק את כל סערת הרגשות אשר בליבי.
התחלתי לצייר ולשרבט, מה שנקרא באנגלית Doodle.


זו התוצאה...



הבוקר, ראיתי פוסט של חבר בקפה דה מרקר, ובו צילום של "עץ הדמעות שלו"
וכך הוא כתב:
"זה העץ שאני יושב ונח בצילו
זה העץ לו אני מספר הכל.
זה העץ שמרווה צמאונו מדמעותיי."

התרגשתי מהצילום וממילותיו.
התבוננתי בעץ שלי וראיתי את העצב ואת השמחה.
את החושך ואת האהבה.
הרגשתי את עוצמת התנועה של המערבולות 
ואת עוצמת השקט של השמחה ושל האהבה.

זה הזכיר לי את "העץ הנדיב".
ואני, שאוהבת לחבק עצים, ברגעים קשים שלי,
הבנתי שציירתי את "עץ החיים שלי".
עץ בו מתערבלים השמחה והעצב.
העצב והשמחה...

ואני בוחרת באושר.
האושר שממלא את חיי כשליבי בוכה ועצוב.
אני נושמת עמוק, ממתינה רגע או שניים ואני בוחרת באושר.
אני שמה לב לדברים הקטנים שממלאים את חיי באושר.
אני נוצרת אותם בליבי, נזכרת בהם ברגעים הקשים וליבי מחייך מאושר.
וגם אני.

עץ החיים שלי זו אני, עם כל המערבולות של עצב ושמחה.
עם כל החושך והאור. עם כל הכעס והאהבה.
בסופו של יום, אני בוחרת באושר.
ואני מודה על הבחירה הזו.

אני פותחת את המחברת שלי, מחברת "לבחור באושר" שלי
וכותבת את כל אותם הדברים שגרמו לי אושר באותו יום.

כן, ההלוויה מופיעה ברשימה של אתמול, עם כל העצב שאני חשה בליבי.

אך מופיעים גם, את אותם הרגעים המשמחים,
שביליתי עם קרובי המשפחה האהובים שלי. והיו רגעים רבים...
לבחור באושר למען עצמי. למען הסובבים אותי.

אני מודה על בחירות שלי. 
אני מודה על בחירתי באושר.


אני ממליצה לבחור באושר!

מאחלת המשך חג מואר!

♥מרסיה

נב: כדי להגביר את האושר, דף צביעה חדש ב"השראה לצביעה" מוכן להורדה, להדפסה, לצביעה ולהנאה.

נב1: ואם תרצו להתנסות בפיתוח שריר לבחור באושר, דברו איתי. בפגישה אישית איתי, תלמדו ותתרגלו לבחור באושר, לחוות את הרגע, להנות ולהיות מאושרות/ים.

נב2: בקרוב יתפרסמו תאריכים חדשים לסדנאות שלי: מפגש לשחרור מתח בקלות ומפגש לבנית לוח חזון אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה