05 דצמבר 2015

זהו האור של הבלוג שלי, חנוכה 2015. רוצה את האור האישי שלך במתנה?

היום בערב מדליקים נר ראשון של חנוכה.

ואני רוצה לאחל לך ולמשפחתך, חג אורים שמח!

אני מאד אוהבת את חג החנוכה. זהו חג מלא אור!
אני מאד אוהבת את הנרות הדולקים בבתים. את ההשתקפות שלהם. את הברק שלהם.
אני אוהבת אור. והרבה.
ובתקופה הנוכחית, עם כל מה שקורה מסביב, עלינו להגביר את האור.
עם כל נר שנדליק בחג הזה, נבקש שהאור יופץ ויגבר לטובתנו הנעלה ביותר. 
בואו נגביר ונפיץ את האור סביבנו. כמה שיותר, יותר טוב! תודה!

בכל חג חנוכה, אני בוחנת את האור האישי שלי ומציעה גם לכם לקבל במתנה את האור האישי שלכם.
כמו תמיד, אני מתחילה עם האור של הבלוג שלי "החופש להעז ולהגשים".

איך זה נעשה? עם קלפי Points of You ושלוש שאלות בנושא האור האישי. 

קלפי  Points of You - קלף עם תמונה ומילה.
הקלף מעניק לנו אפשרות להרחיב זוויות ראיה לכל שאלה בזכות שימת לב לתמונה ולמילה ומה הן אומרות לנו... יחד עם זאת, אם זה לא מוצא חן בעינינו, תמיד אפשר להחליף את הקלפים... נכון?

קלפי  Points of You- מחולקות לסדרות, העיגול בצד ימין בתמונה.
הפרשנות היא אישית ויחד עם זאת אשמח לשמוע את הפרשנות שלכם.
הנה השאלות:
1. איזה אור קיים בתוכך וכבר מאיר את חייך?
2. איזה אור קיים בך וכרגע הוא רדום?
3. איזה אור את מבקשת לזמן לחייך?
עבור כל שאלה - אני מוציאה קלף.

אלה הקלפים עבור הבלוג שלי:
1. איזה אור קיים בבלוג שלי וכבר מאיר את חיינו?
המילה – אהבה.

התמונה – פנים האגוז בצורת לב.
סדרה – "פשוט להיות" מאפשר לבחון את הפער שמרגישים בפנים לבין האופי שמתבטא החוצה.

*הפירוש שלי: אור האהבה, אני מביאה איתי בכל פעם שאני כותבת פוסט. אהבה כנה ממני אליך/אליכם. אני מאמינה שאור האהבה קיים בבלוג שלי ומאיר את הבלוג ואת קוראיו. וכך שזה ימשך!


2. איזה אור קיים בבלוג שלי וכרגע הוא רדום?
המילה – לבד.

התמונה – ילדה נהנית להתנדנד לבד.
סדרה – "דרך", מאפשר לבחון לעומק את סיפור חיים.
*הפירוש שלי: כל מה שאתם רואים בבלוג, אני עושה לבד.
אני כותבת בעצמי את כל הפוסטים ומוציאה לפועל כל הרעיונות וכל הסדנאות.
אני נהנית מהאתגר לעשות הכל לבד. אולי יש מקום לחשוב על שיתוף פעולה? על שיתוף הסיפורים של הקוראים שלי? הנה, רעיון חדש נולד... מה דעתך? אולי הגיע הזמן להרחיב את השותפים בבלוג שלי? אם יש לך רצון לשתף אותנו במשהו בבלוג שלי, נא לפנות אלי ונדבר...

3. איזה אור אני מבקשת לזמן לבלוג שלי?
המילה – בינוניות.
התמונה – אדם צף במים עם עיניים עצומות, מכניס את ראשו בתוך המים להתנתק מהסביבה.
סדרה "עשיה" – מאפשר לבחון את הצד המעשי ואת ההשלכות של הפעולות של הבלוג שלי.

*הפירוש שלי: וואו! האם אני דורכת על המקום? מה אינני עדיין מעזה לעשות בבלוג שלי? האם הגיע הזמן להיות יותר אקטיבית בבלוג שלי?

הערה אישית, לפעמים  מקבלים קלפים "לא משהו" למשל ה"לבד" , ה"בינוניות" שקיבלתי. כאן בדיוק המקום לחשוב ולבחון זויות ראיה חדשות ומגוונות. כאן בדיוק המקום לחשוב יצירתי ומחוץ לקופסה. בהצלחה!

לכבוד חג האורים,
אני רוצה לתת לכם מתנה – האור האישי שלך!
שלחו לי למייל: marciabarir@gmail.com 
ובשמחה אשלח את "האור האישי שלך"!
בקובץ יהיה צילום של הקלפים לשלושת השאלות הנ"ל. פרטיות מלאה מובטחת.

כמה מהקוראות שלי כבר ביקשו את האור האישי שלהן ישירות למייל.
מחכה למייל שלך,
שבוע טוב וחג מלא אור ושמחה
♥מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה