26 נובמבר 2015

אני בוחרת באושר. ומה איתך?

אני רוצה לבחור באושר.
ממש לא מובן מאליו. דברים מרגשים קורים לי ורציתי לשתף.

היש הבדל בין לבחור באושר לבין להיות מאושר/ת?

להיות מאושר/ת 
שאלה: מתי אני מאושרת? 
תשובה: כשדברים טובים קורים לי.

שאלה: וכשדברים רעים קורים לך? 
תשובה: אני כועס/ת אני עצוב/ה, אני לא מאושר/ת...

לבחור באושר
השאלה: מתי לבחור באושר? התשובה: תמיד.
השאלה: גם כשקורים לך דברים רעים? התשובה: כן, בייחוד בתקופות אלה...

הבחירה בידינו
זו אכן בחירה והבחירה בידיים שלנו.
נכון שזה מאתגר וזה קשה... אבל, תאמינו לי, שזה אפשרי.
יש לתרגל, לתרגל ולהמשיך לתרגל. 
וכל פעם מחדש לבחור באושר
זה כמו כל שריר אחר, עלינו לפתח אותו ולאמן אותו. עלינו לטפח את שריר לבחור באושר. כל הזמן!

טיפוח השריר לבחור באושר
לבחור באושר זה בשליטתנו. לבחור באושר זו בחירה.
הגישה שלנו מושפעת מהבחירות שלנו. 
גם ההתנהגות שלנו נגזרת מהגישה ומהבחירות שלנו!

אני כבר שומעת אתכם אומרים "זה נכון כשהכל טוב ויפה, כשהכל מתנהל טוב וחיובי.
"אבל, מה קורה בתקופות הקשות והפחות טובות?"
קודם כל, עלינו לזכור שאנחנו בני אדם.
דבר שני, נזכור שכל מה שקורה מסביב לנו, לא בשליטתנו...

אבל, דווקא בזמנים קשים, עלינו לזכור את זכות הבחירה שלנו.
נזכור שתקופה קשה לא נמשכת לנצח.
נלמד לראות צדדים נוספים מאותה התקופה הקשה ונבחר באושר, תמיד. 
למה? כי זה רק לטובתנו!
אנחנו אחראיים רק על הבחירות שלנו!

הגישה לבחור באושר מדוייקת עבורנו כדי להיות מאושרות/ים!
הגישה לבחור באושר נותן לנו את האפשרות לחוות את הרגע, להנות ולהיות מאושרות/ים.


איך מפתחים את שריר האושר?

מתחילים לתרגל את שריר האושר עם התרגיל המצוין שנתתי לכם בפוסט הקודם:
תרגיל לבחור באושר
החומרים: 
מחברת יפה וכלי כתיבה מגוונים.
אופן השימוש: 
בסיום כל יום, קחו מחברת וכתבו 3 דברים שגרמו לכם אושר ושמחה במהלך היום.
אם יש יותר – לכו על זה! 
ואם יש פחות זה בסדר גמור.
העיקר הוא לתרגל ולאמן את שריר האושר. ולחייך הרבה... הגוף זוכר הכל!
בהצלחה! 

לסיכום,
להיות מאושר/ת תלוי בגורמים חיצוניים.

לבחור באושר הוא באחריותנו האישית.

אני בוחרת באושר, אני חווה את הרגע, אני נהנית ואני מאושרת! יש!!!

אני רוצה להפיץ איך לבחור באושר. אשמח אם תעזרו לי להעביר את זה הלאה! תודה♥

















תזכרו! הבחירה היא בידינו ובאחריותנו!
בחרו באושר ותהיו מאושרים!
זו לא קלישאה!

ועד הפוסט הבא, תבחרו באושר, תחוו את הרגע ותהיו מאושרות/ים.
מרסיה♥

נ.ב.: תרצו להתנסות בפיתוח שריר לבחור באושר? דברו איתי. 
בפגישה אישית איתי, תלמדו ותתרגלו לבחור באושר, לחוות את הרגע, להנות ולהיות מאושרות/ים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה