19 פברואר 2016

דרך האמן, ספרה של ג'וליה קמרון ואני מתחילה את דרך האמן שלי...

ג'וליה קמרון מאמינה שכולנו יצירתיים. גם אני מאמינה.
עלינו לאפשר לעצמנו להיות יצירתיים. 
ככה פשוט!

בספר דרך האמןג'וליה קמרון מלמדת איך אנחנו יכולים לאפשר לעצמנו להיות יצירתיים.
זהו ספר מסע בן 12 שבועות, שמטרתם לאפשר לעצמנו לשחרר יכולת היצירה.
"יומן הבוקר", זו אחת המשימה שהתנסיתי בעבר מתוך סקרנות אישית. משימת כתיבה מאד מרגשת.
הפעם, כשהספר בידיי, החלטתי להתמסר ולהתנסות בכל המשימות כפי שמציעה הסופרת. כלומר, אני קוראת משימה ומבצעת אותה. סה"כ 12 משימות.
אני לוקחת את הזמן שלי. שום דבר לא בוער...

הציעו לי שאפתח קבוצה בפייסבוק לשיתוף בחוויות, לצמיחה ולתמיכה. אני שוקלת להיענות בחיוב.
כמובן, שמדי פעם, אשתף אתכם בחוויות שלי, כמו תמיד.

למה "דרך האמן" ולמה עכשיו?
מהקיץ האחרון, אני מאפשרת לעצמי ליצור. מפרסמת כאן, בבלוג שלי, חלק מהיצירה שלי.
איך זה קרה?
בקיץ האחרון, חוויתי קורס NLP לעסקים עם דניאל דוידזון.
זוהי שיטה נוספת לצמיחה והתפתחות אישית.
הרגשתי צורך לעלות מדרגה והוקרס הזה, עזר לי לצאת מאיזור הנוחות אליו הגעתי...
רציתי לברר עם עצמי את נושא מערכות יחסים.
ושם, פגשתי את עצמי מחדש.

כבר בתחילת הקורס, בדמיון מודרך עוצמתי, נפגשתי עם הילדה הפנימית שבי.

נכון שזו לא הפעם הראשונה שאני פוגשת בה. 
אך הפעם, הפגישה היתה שונה.
זו היתה פגישה נעימה ולא מאיימת. מרגשת ועם הרבה שמחה.
הרגשתי והבנתי שאני במקום טוב בחיי ושטוב לי.

לקראת סופה של פגישה זו, אני שומעת את המנחה אומר "אתם יכולים להשאיר את הדלת פתוחה...".
לרגע היססתי... אך, בחרתי להשאיר את הדלת פתוחה ביני לבין הילדה הפנימית שבי...


עבורי זו חוויה חדשה. ממש לא מובן מאליו!
ואני מודה למנחה על האפשרות הזו.
מאז, הילדה הפנימית שבי ואני נפגשות ומדברות כל הזמן... וזה חדש לי וזה מאד מרגש. 
מאז אותו יום, קרה לי משהו. קרה בי משהו. משהו טוב ומרגש.

דרך הדלת הפתוחה, חדרה קרן אור שהאירה והעירה את האהבה שלי ליצירה.
אהבה שנשכחה מרוב ביקורות ו/או משימות החיים.

הבחירה להשאיר את הדלת פתוחה לילדה הפנימית שבי, אפשרה לאהבה שלי ליצירה לפרוץ החוצה.
הילדה הפנימית שבי הזכירה לי עד כמה אהבתי ונהניתי ליצור. ועד כמה שכחתי את זה...
תודה לך יקירתי♥
מאז, אנחנו חוגגות, יוצרות ומשתפות את העולם ביצירות שלנו/שלי.
אני מאפשרת לעצמי ליצור ולחגוג. לשמוח ולהנות. ככה פשוט ובקלות!
אפילו במפגש האחרון לשחרור מתח בקלות, שאני מעבירה, שילבתי יצירה ככלי לשחרור מתח בקלות והתגובות היו נלהבות.
הנה דוגמה לספרון שרבוט To-Go, מתנה למשתתפות במפגש.

בקרוב מאד אארגן סדנה לשרבוט וצביעת Doodle
מגיע לנו חוג יצירה, לא? 

לבחור באושר - כאן ועכשיו!



ספר "דרך האמן" של ג'וליה קמרון הגיע לידיי,
וזה היה סימן עבורי לצאת למסע חדש...או להמשיך במסע שלי.

אני יוצאת לגלות את דרך האמן שבי.
לחקור, לבדוק ולברר עם עצמי את נושא היצירה, היצירתיות, יכולת היצירה של כל אחת ואחד, איך נוכל לאפשר לעצמנו להיות יצירתיים ועוד ועוד...

זו לא תהיה קריאה רגילה של ספר. כי זה איננו ספר רגיל.
אני רוצה לבצע את המשימות שג'וליה קמרון מציעה בספרה.
יצאתי לדרך... עם ראש ולב פתוחים כי אף פעם לא מאוחר לגלות ולהתנסות בדברים חדשים.
אני לוקחת את הזמן. שום דבר לא בוער...
אני יודעת שזהו ספר ישן... נראה לי שעכשיו אני בשלה אליו!

אמשיך לשתף ולעדכן אתכן/ם וכמו תמיד אני מזמינה אתכן/ם להשאיר תגובות מתחת לפוסט הזה.
אולי במהלך ובסופו של תהליך יוולדו דברים חדשים ויצירתיים...

אני מכירה תודה לכן/ם על הזמן שאתן/ם מקדישות/ים.
מאחלת סוף שבוע נעים
מרסיה

נב: נא לשלוח מייל חוזר, אם מעניין אותך להשתתף בסדנה לשרבוט וצביעת Doodle.
נב1: נא לעדכן אותי אם מעניין אותך להיות בקבוצה בפייסבוק בנושא "דרך האמן".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה