04 פברואר 2016

להתמודד עם הדרקונים שבחיי...

ואיך הכותרת הזו נולדה?
לפני שבוע, השתתפתי בסדנת קלפים השלכתיים, קלפים שהם כלי עזר בטיפול רגשי.
אני אוהבת קלפים, ואני נעזרת בהם בזמן טיפול ובסדנאות שלי.

גם ביומיום שלי, אני נעזרת בהם...לעצמי.
יש בהם אנרגיה מדהימה והם תמיד מצליחים להפתיע כל פעם מחדש.

"מדהים!" , "אבל, מה זה אומר?" , "אפשר להחליף?" , "לא אוהבת את הקלף הזה", "אפשר עוד אחד?", הם חלק מהתגובות שנשמעות, כשעוסקים בפעילות עם קלפים.

הקלפים מצליחים להאיר באור אחר כל נושא.
לפעמים, אנחנו מתנגדים להם. קשהלהתעמת עם המסר.
לפעמים, אנחנו לוקחים עוד קלף כדי שנצליח לחדד ולהבין מה כוונתם... לפעמים, אנחנו מחייכים כי אנחנו מבינים שהמסר שהגיע הוא מעין אישור עבורינו.או שלא...

כן, אני אוהבת קלפים. כל מני. מאגר הקלפים שלי הולך וגדל. 
לא, אני לא משחקת פוקר או ברידג' או רמי (עדיין לא בכל אופן)...
ומדי פעם אני מציעה לכם מסר.

בקיצור, לאותה הסדנה הגעתי עם החלטה לרכוש (סופסוף) את קלפי נריה.
קלפים שהם הזמנה למסע נשי מרתק ומאתגר בו נמצא הזדמנויות ושיעורים שבדרך.
יוצר הסדרה הינו איציק שמולביץ'.
אני מכירה את הקלפים האלה מזמן, אבל משום מה "לא התחברתי אליהם..."
נכון, אלה תירוצים. 
הפעם, הייתי נחושה לרכוש קלפים המיועדים למסע נשי. 
למסע הנשי שלי.

אז, יצאתי לדרך...
פתחתי את הקופסה. ערבבתי את הקלפים. עצמתי עיניים ונשמתי ... 
ביקשתי מסר עבורי וזה הקלף שיצא... 
"להתמודד עם הדרקונים שבחיי".


התגובה האוטומטית שלי היתה "אוף! לא רוצה דרקונים ולא רוצה להתמודד. רוצה בקלות. רוצה אושר"...

רגע... להירגע ולנשום...
הרי הקלף "להתמודד עם הדרקונים שבחיי" הגיע אלי.
זה אולי אומר שיש לי עוד דרקונים שעלי להתמודד איתם? אולי...
אולי צורת ההתמודדות שלי עם הדרקונים שבחיי השתנתה? אולי...
אולי אין לי יותר דרקונים? אולי...
אלו דרקונים היו לי כבר? אלו עוד יהיו לי?

כל השאלות הן לגיטימיות וגם כל התשובות...
אני לוקחת עוד נשימה...
ומחליטה לשרבט Doodle!
צילמתי את הקלף והתחלתי לשרבט...
וזו התוצאה:
מה הבנתי, מהתהליך שעברתי באמצעות הקלף והשרבוט?
צורת ההתמודדות שלי השתנתה. מדהים!

אם בעבר, נהגתי להתנגד ולהיסגר, היום, אני מקבלת בברכה את כל הדרקונים שמגיעים לחיי.
אני משוחחת איתם, מנסה להבין את המסר שלהם אלי, 
אני מודה להם שהם הגיעו אלי ומשחררת אותם לדרכם.
ואני שמחה שהם כבר לא משרתים אותי...
נכון! הם ממשיכים להגיע אלי... כפי שהם מגיעים לכל אחד ואחת. וזה בסדר!

השרבוט שעשיתי עזר לי להבין את זה!
בהמשך למסר של הקלף "להתמודד עם הדרקונים שבחיי", 
 הוספתי: "להודות להם ולשחרר אותם לדרכם."

וזו הכותרת לשרבוט החדש שלי:
"להתמודד עם הדרקונים שבחיי, להודות להם ולשחרר אותם לדרכם."

זו גישת ההתמודדות החדשה שלי וזה עוד דרקון ששחררתי לדרכו.
 אני חוגגת ואני בהודיה!

ואם אני כבר חוגגת, רציתי לשתף אתכם בחגיגה ולערוך מפגש שרבוט וקלף.
מי בעניין? תכתבו לי ואארגן מפגש אינטימי, מעצים ובעיקר מהנה...

מה יהיה במפגש?
נתמקד בנושא או נבקש מסר מהקלפים ונשרבט את התהליך ואת התובנות עם הרבה יצירתיות והנאה.
לא צריך לדעת לצייר... גם אני לא יודעת לצייר. אני משרבטת :)
מחכה לפניות שלכם...

מאחלת לכם סוף שבוע טוב ורגוע
ובלי דרקונים...
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה