22 ינואר 2016

אתמול בערב קיבלתי שתי מחמאות...

רציתי לספר לך על שתי המחמאות שקיבלתי אתמול בערב...
מחמאות על האיורים שלי. אותם השרבוטים שחזרתי לעשות- Doodles

והנה הסיפור המחמאות...
אתמול בערב, ארחתי את האחיינית שלי (נכדה של אחותי) הנמצאת בטיול בארץ.
סיפרתי לה שחזרתי לשרבט ושאני מתחילה לשלב את השרבוט בסדנאות שלי ככלי לשחרור מתח בקלות. היא ספרה לי, שיש לה מטופלת (במקצועה היא פסיכולוגית קלינית) שהן "מדברות" כששתיהן צובעות ביחד דפי צביעה שונים. היא הסתכלה על האיורים שלי ומאד התלהבה מהידיים שאיירתי. כמובן, שהיא זכתה לקבל את הידיים שלי במתנה.
היה לי כיף להעניק לה את האיור שלי במתנה.
ועכשיו, הוא בדרך לברזיל יחד איתה. באמצעותו, נהיה קרובות אחת לשניה. אושר!
והנה השרבוט של הידיים שלי
ועכשיו הגיע תורה של המחמאה השניה...
את המחמאה השניה קיבלתי מבתי. גם היא בחרה אחד השרבוטים שלי.
השרבוט שבתי בחרה, ישמש בסיס לפעילות משותפת בין ילדי בתי"ס יהודי לבין ילדי בתי"ס ערבי. אני מאמינה, ששפת האמנות מגשרת היכן שהמילים אינן יכולות לגשר.
לאיור שלי, תתוסף המילה "חתולים" בערבית. 
ואני אהיה מיוצגת, באמצעות האיור שלי, בפעילות חשובה ומגשרת.
והנה השרבוט החתולים
איור 
החתולים נעשה לפי בקשתה של הנכדה שלי...
שרבוט היא אמנות כיפית. כל מה שצריכים הוא דף ועט. זה הכל!
בסדנה הקרובה שלי שיתקיים ב28.1.16, אלמד כמה קל לשרבט, כמה קל לשחרר מתח וכמה קל להנות!
אני מכינה כמה הפתעות מדהימות, בנוסף לערכת De-Stress במתנה.  
כך שכדאי להירשם!!

סוף שבוע נעים ויצירתי!
להתראות במפגש ו/או בפוסט הבא!
מרסיה 
==>לפרטים על המפגש לשחרור מתח בקלות 28.1.2016

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה