05 מאי 2016

יום חמישי, ה-5.5, מה תבקשו לעצמכם?

חודש מאי החל...
והיום, יום מיוחד, עם הרבה 5. חמסות ...
היום יום חמישי, החמישי לחודש מאי, שזהו החודש החמישי...
לכבוד התאריך הכל כך מיוחד, אני מפרסמת כאן אחד הציורים שלי:


ניצה יניב, המורה שלי לתטה הילינג כותבת:
" זה הזמן לשנס מותניים ולהפשיל שרוולים,
השער האנרגטי של ה - 5.5 
כבר כאן והוא הולך להביא איתו שינוי
בחיים שלכם ובעסק !
כדי להוסיף לשמחה הכללית,
השער גם נופל על יום חמישי (עוד חמישיה...)
*** אז מה זה אומר ***
 5  בנומרולוגיה מסמל:
נסיעות, חופש, מרחב, פריצת גבולות ושינוי.
זה אומר שהיום הזה הוא שער לכל הדברים האלה
בחיים שלכם בכלל ובעסק, שיאפשרו לכם
-
פריצת גבולות,
-
יותר חופש אישי (שזה יכול להיות הכנסה גבוה יותר או מוניטין...)
-
גדילה וצמיחה לשלב הבא (תנועה).
**אז מה עכשיו?**
כתבו מה אתם רוצים / מאחלים לכם ליום הזה
ואנחנו משתמשים במאסה האנרגטית של הקבוצה
על מנת לבקש, להגשים ושזה יתממש
ואל תתקמצנו.... 
רשמו כל מה שעולה לכם שקשור לשינוי בעסק,
ללחוות יותר חופש ולגדילה לשלב הבא בעסק
בשעה 21:00 ביום חמישי בערב,
נשלח כולנו אנרגיה ונבקש להגשים 
ולממש את כל הרשימה שתכתבו".

עד כאן, דבריה של ניצה יניב.

אז, עצרתי לרגע וחשבתי מה אני רוצה לבקש היום לעצמי.
וזה מה שאני רוצה: 
אני רוצה להמשיך ולהודות על מה שיש לי ואני רוצה להמשיך לרצות;
רוצה להמשיך להיות בריאה;
אני רוצה להמשיך להגשים את החלומות שלי;
אני רוצה להמשיך ליצור, לפרסם ולהרוויח מהיצירות שלי;
אני רוצה שיותר אנשים יחוו את הטיפולים ואת הסדנאות שלי;
אני רוצה להמשיך לשתף אחרים בחוויות ובתובנות שלי;
אני רוצה לנסוע, טייל ולהנות, גם אם זה לבד;
ואני רוצה להמשיך להתפתח, לצמוח, להגשים, לשמוח ולהנות בקלות ולטובתי העליונה ביותר. תודה!

יש לנו הזדמנות, עצרו לרגע וחשבו מה אתם באמת רוצים עבורכם ובקשו.
קחו לכם דף, ציירו את כף היד שלכם ובתוכה כתבו את כל בקשותיכם.

חשוב לתת פומביות לרצונות שלנו.


הנה הבקשות והרצונות שלי –
הציור כבר תלוי בלוח הרצונות שלי.

עכשיו, תורכם... אשמח אם תשתפו אותי.

מאחלת לכם הגשמה של כל הבקשות.
היום ובכלל...
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה