30 יוני 2016

סיום חודש יוני 2016 ומסרים מהקלפים. רוצה לקבל מסר מהקלפים?

אני אוהבת קלפים.

לא, אני לא משחקת בקלפים...
אבל, אני מאד אוהבת את הקלפים הטיפוליים,
הקלפים עם מסר, קלפים עם מילה או משפט,
קלפים עם תמונה, קלפים עם תמונה ומילה, קלפי אימון, קלפי מודעות... כאלה קלפים שהם כלים עוצמתיים לחיים מודעים.
מדי פעם אני משתפת אתכן/ם במסרים מהקלפים ואף מציעה לכן/ם מסרים.
הפעם, רציתי לספר לכן/ם על פעילות קבועה בקיר שלי בפייסבוק.

כל יום שני, אני מוציאה קלף עם מסר לאותו שבוע ומפרסמת אותו בקיר שלי בפייסבוק.
במשך כל השבוע, אני מקיימת דיאלוג עם המסר ומשתפת תובנות ותהיות שעולות.
ביום ראשון, אני מפרסמת את האיור שלי עם הקלף/מסר השבועי.

מהם בעצם קלפים טיפוליים                
קלפים טיפוליים עוסקים במגוון תחומי חיים. הם מאפשרים לנו לעצור רגע, לשאול שאלות ולחשוב על הנושא בדרך אחרת.
הם נמצאים בארגז כלים המקצועי של מטפלים, מאמנים, יועצים, אנשי חינוך והדרכה.
בשנים האחרונות, יצאו לאור שפע של ערכות קלפים בתחומים רבים ומגוונים.
גם אני משחקת עם הרעיון להוציא לאור ערכת קלפים משלי...

קלפים ככלי מתווך
עבודה עם קלפים מאפשרת לגעת בנושאים שלפעמים, אנחנו מתקשים לבטא אותם במילים מתוך עולמנו הפנימי.
הקלפים מאפשרים הסתכלות אחרת על הנושא ומרחיבים זויות מבט.

קלפים ככלי חווייתי
עבודה עם קלפים יכולה לעורר עניין וליצור חוויה חברתית בקבוצה, בארגון או בקהילה.  
כמו כן, ניתן להנות מהם גם בעבודה פרטנית.
מגוון ערכות קלפים עוסק בתכנים שונים עבור מגוון גילאים.

אנרגיה של קלפים
לקלפים אלה יש אנרגיה עוצמתית. אני מאד אוהבת את האנרגיה של הקלפים.
קשה להסביר את זה במונחים הגיוניים. אבל, אם תשאלו כל אלה שמשתמשים בקלפים כאלה או כאלה שחוו קבלת מסר מקלפים, יעידו שזה נכון, שלקלפים יש אנרגיה.
והם תמיד מפתיעים בדיוקם. זה פשוט, מדהים!

אני וערכות קלפים
מאז שהתחלתי לטפל ולהנחות סדנאות, אני משלבת בהם מגוון ערכות קלפים.
גם אני וגם לקוחותיי אוהבים לראות איזה מסר נקבל מהקלפים, ואיזו אנרגיה תגיע...
מדי פעם אף הצעתי לכן/ם לקבל מסר ממני. היו כאלה שנהנו וזכו למסר פרטי.
יש לי ערכות קלפים מגוונות ואני אוהבת לרכוש עוד כדי להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלי.
הערכה האחרונה שרכשתי היא קלפי נריה, של איציק שמולביץ.
"קלפי נריה הם הזמנה למסע נשי מאתגר ומרתק. נריה מביטה על החיים כאוסף של שיעורים והזדמנויות ומזכירה לנו שוב ושוב כי החיים הם קסם שיש לבוראו כל יום מחדש."

מסע מרתק עם קלפי נריה
יצאתי למסע נשי מאתגר ומרתק עם קלפי נריה והתחלתי לפרסם את המסר השבועי על הקיר שלי בפייסבוק שגם חבריי בפייסבוק יהנו. בינתיים, התגובות מאד חיוביות אז, אני ממשיכה...
איך זה קורה
בתחילת השבוע, אני מפרסמת קלף עם המסר לאותו השבוע ובסוף אותו השבוע, אני מפרסמת את ביטוי הציורי שלי יחד עם הקלף/מסר השבועי. אתם הרי יודעים שאני אוהבת לאייר/לשרבט...
בין לבין, ישנו הדיאלוג ביני לבין המסר.. אני מעלה שאלות, תהיות, תובנות ומשתפת בדברים שקורים לי בעולם הפיזי בעקבות הקלף.
המסר מלווה אותי במשך כל השבוע ודברים קורים... אני שמה לב גם למילים, גם לתמונה ולצבעים של הקלף... דברים מתפתחים... תובנות מתגבשות...אסימונים נופלים...
אכן, מסע מרתק ובהחלט מאתגר.

המסרים והמסע שלי לחודש יוני 2016
התחלתי את חודש יוני עם "לראות את עצמי שלמה";



 "לשחרר את הליצן"
















"לחגוג את החיים"

"לבטא את הטבע הפנימי"

וסיימתי את החודש עם המסר הבא: "להטעין את מאגרי הנפש".
נב: את המסר הזה עוד לא שילבתי שירבוט שלי כי השבוע עדיין לא הסתיים...









להפיץ את המסרים הלאה...
יחד עם המסר האחרון של חודש יוני 2016, "להטעין את מאגרי הנפש", הבנתי שעלי לשתף גם את מנויי הבלוג שלי כי לא בטוח שלכולם חבריי בפייסבוק.
אז, כתבתי פוסט סיכום המסרים מקלפי נריה לחודש יוני 2016 במיוחד עבורכן/ם.
מחודש יולי 2016, המסר ישלח לתיבת המייל שלכן/ם.

רוצה מסר אישי מהקלפים?
מסר מתנה
*אם ברצונך לקבל מסר פרטי מקלפי נריה, נא לשלוח לי מייל לכתובת marciabarir@gmail.com
עם הנושא שלך ובאהבה רבה, אשלח לך מסר.

*אם ברצונך לקבל פרטים על הטיפולים האישיים והסדנאות שלי, שלחו לי את הפרטים שלכן/ם במייל marciabarir@gmail.com ואשוב אליכן/ם.

מאחלת לכולנו סוף שבוע נעים וחופש גדול מהנה.

תודה ולהתראות בפוסט הבא,

מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה