14 יולי 2016

"מחקר: התרגיל היומי שהופך אנשים למאושרים ובריאים יותר"

זו כותרת הכתבה, שהתפרסמה בעיתון הארץ בתאריך 20.6.2016,  מאת יהודית כץ.

כתבתי לכם בעבר על התרגיל היומי הזה, בפוסט יום ההולדת שלי "מחר יש לי יומולדת ואתם זוכים בתרגיל "לבחור באושר" במתנה."

התרגיל היומי

*קחו לכם מחברת וכלי כתיבה ורשמו את אותם הדברים שעשו לכם טוב במשך היום. 

בהתחלה זה אולי ירגיש לכם מוזר 
אך ולאט לאט תרגישו את ההנאה בכתיבה של כל הטוב שקרה לכם במהלך היום.

זו המחברת שקניתי במיוחד עבור התרגיל היומי "לבחור באושר"והנה הדף הראשון שלי...
אני מקפידה לכתוב כל יום בין 3-5 דברים טובים שקרו לי במהלך היום. אם אני מפספסת יום או כמה ימים... לא נורא! המחברת שלי "לבחור באושר" מחכה לי תמיד בשמחה.
אני יכולה להעיד על עצמי, שאני מרגישה יותר מאושרת וחיובית מאז שהתחלתי לתרגל את התרגיל היומי.

הכרת הטוב והוקרת תודה
במהלך חיינו, התרגלנו לשים דגש על האירועים השליליים. למשל, כשרע לי, אני מתעסקת ברע כל הזמן, עם עצמי במיוחד אך גם עם סביבתי. והרע הזה פשוט גדל ומתרחב...
לעומת זאת, אם קורה לנו משהו טוב, לרוב אנחנו נמשיך הלאה... כי זה מובן מאליו!
התרגיל היומי הזה בא לעזור לנו לחגוג את הדברים הטובים שקורים לנו במהלך היום. בעזרת הכתיבה, נוכל להיזכר בהם, בימים מעוננים יותר...
בכתבה מוזכר מחקר שמוכיח ש"הכרת הטוב והוקרת תודה תורמים לאושר ולאיכות החיים שלנו".
אז, למה לא לנסות? קחו מחברת וכלי כתיבה וצאו לדרך.

איך זה קורה
בזכות התרגיל היומי, אנחנו מתבקשים לחפש אחר הטוב ולהודות עליהם וזה מאמן את המוח ואותנו, לשים לב לדברים הטובים ולחשוב אחרת...
אתם יודעים כמה מרגש זה להתחיל לשים לב לכל הדברים הטובים שיש לנו ולהבין שהם לא מובנים מאליהם? תודה על כל אותם הדברים שכבר יש לי.
ההבנה הזו תגרום להרגשה טובה ונהיה פתוחים לשים לב לעוד ועוד חוויות חיוביות.
ככה חוק המשיכה פועל...
אם נתאמן בהכרת הטוב והוקרת תודה, בעזרת התרגיל היומי, נתרום לשיפור מידת האושר ואיכות החיים שלנו.

נצא לדרך? בהצלחה

אני לרשותכם לכל שאלה או הבהרה.
אשמח לשמוע את דעתכם ואם אתם מתרגלים את התרגיל היומי המדהים הזה...

הפוסט הזה נכתב באהבה והערב אציין אותו במחברת "לבחור באושר" שלי כאחד הדברים הטוביים שקרו לי היום.

תודה לכם,
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה