16 ינואר 2017

בהוקרה לכל החולמים והחולמות - יום מרטין לותר קינג

היום, יום שני השלישי לחודש ינואר מציינים ברחבי העולם את יום מרטין לותר קינג ג'וניור . 
עבורי הוא דר' יש לי חלום.
דר' קינג היה הוגה, מורה דרך לרבּים, מהפכן ומתקן עולם שנרצח, לצערי, על קידוש הרעיון – חירות ושוויון. לצערי הוא לא היחידי...
אני מאד מעריכה את דר' לותר קינג ואת פועלו למען האנושות.

 "I Have a Dream"  -דר' מרטין לותר קינג, הוקרה לכל החולמים.

זו הכותרת של הפוסט הרביעי שכתבתי לאחר פתיחת הבלוג שלי . 
מאז, אני לא מפסיקה לחקור, לבדוק, להתנסות ושוב לכתוב על החלומות והרצונות שלי ושלנו. 
 
זהו נושא חשוב עבורי וגם מאתגר ומרתק ומרגש ומלהיב, לא ככה?
זה ציור שציירתי, לפני שנה והיום, פייסבוק הזכיר לי אותו "חלומות יוצרים השראה".

אני ממשיכה לצייר ולייצר חלומות שיוצרים השראה בחיי.

אני מודעת ש"לא כל החלומות מתגשמים"... זה נכון! 
 
זה נכון שזה גם מאאאד מתסכל! 
אז מה?!? 
תאמינו לי, עדיף חלומות שלא התגשמו מאשר לא לחלום בכלל. כן! כן! הייתי שם.

 
לשמחתי, עשיתי דרך ולמדתי לחלום...כי אף פעם לא מאוחר להיות מה שרצינו להיות.
ובעיקר, התחלתי לחלום, להגשים חלום פה ושם  או לא להגשים בכלל ...

התחלתי ללמוד ולחקור מה ואיך לעשות כדי להגשים חלומות. וגם למה ישנם חלומות שלא מתגשמים... בדיוק בנושאים האלה, אני מכינה לכם הפתעה. בקרוב מאד היא תתגלה...מעט סבלנות, טוב? :)

אני מציינת את יום דר' מרטין לותר קינג, עם נאומו המרגש "יש לי חלום".
*

המשיכו לחלום וצאו להגשים את החלומות שלכן/ם.

שתפו אותנו כדי שנקבל השראה. תודה!

יום מופלא עם שפע חלומות מתגשמים
מרסיה
נב: בהוקרה לכל החולמות והחולמים, אני מאשרת באהבה לכל מי שרוצה להוריד את הציור שלי, לצבוע ולמלא את חייכן/ם בהשראה. אם תרצו, אוכל לשלוח אליכם למייל. רק לבקש :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה