12 ינואר 2017

"למצוא חלקים אבודים" - איך למצוא אותם...

אני אוהבת קלפים. קלפים עם תמונה ומילים.
אני קוראת את המילים ואת התמונה ובודקת עם עצמי - היכן זה פוגש אותי...

בתחילת השבוע, הוצאתי קלף עם מסר לחודש ינואר:
"למצוא חלקים אבודים".
 
הרגשתי שזהו מסר מדוייק לכל אלה שמתעסקים בלהגשים חלומות ולא רק...
המסר מתאים לתחילת שנה עם חלומות חדשים עם מטרות חדשות ועם פעולות חדשות.

 "
למצוא חלקים אבודים" הגיע אחרי הפוסט האחרון שכתבתי "הקול שבראש שלי...
למה זה מדוייק, אתם שואלים?
כי כל מי שרוצה להגשים חלום, עליו לגייס את כל המשאבים הפנימיים שלו כדי להגשימו.
משאבים אלה, לא תמיד זמינים לו, מכל מני סיבות...
לפעמים, אנחנו אפילו לא יודעים אלו משאבים זמינים לנו...
 
או אילו משאבים נדרשים לנו כדי להגשים חלום.

והמסר "למצוא חלקים אבודים", מאיר לנו נושא מרתק.
*
אילו משאבים פנימיים זמינים לנו להגשים חלום?
*
אילו משאבים פנימיים נדרשים מאתנו להגשים את החלום?
*
מה כוונתו החיובית של החלום עבורנו או עבור הסביבה שלנו?
*
האם החלום שלי הוא מתאים עבורי? האם הוא אקולוגי עבורי?

שימו לב לתמונה - אנחנו מאירים בעזרת הלב את הדרך למציאת המפתח המתאים שיפתח את החלק/ים האבוד/ים בתוכנו...

בואו ניתן לחלק שם, 
ניצור איתו תקשורת חיובית,
ביחד נדייק את החלום שלנו 
וכך נוכל להגשים אותו.

תאמינו לי, שזו הדרך להפסיק להרגיש תיסכול אם לא מגשימים חלום...
כי לחלום חלום עדיף מלא לחלום בכלל. אני יודעת כי הייתי שם...

אז איך עושים את זה?
*
תחלמו כמה שיותר וכמה שיותר גבוה;
*
תדייקו את החלום שיתאים במדוייק עבורכם בזמן הזה ותגשימו אותו;
 *
תזכרו, שאי הגשמת החלום היא עשיה מבורכת ומצמיחהלא ככה?

והעיקר, המשיכו לחלום עוד ועוד ולהגשים עוד ועוד!
גם עבורי, זו חוויה חדשה ומרגשת.
אני מזמינה אתכם להתנסות בה.
תכתבו לי על החלקים האבודים שבא לכם למצוא כדי להגשים את החלומות שלכם ואוכל לעזור לכם למצוא אותם.

מאחלת מכל הלב, סוף שבוע מופלא עם הרבה גילויים מרגשים
מרסיה
נב: תכתבו לי את העדיפות שלכן/ם לסדנת יצירת לוח חזון בוקר או ערב. תודה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה