08 מרץ 2018

לדעת מה את רוצה, חלומות גדולים ויום האישה הבינלאומי - 8.3.2018


‏8.3.2018
היום, יום חמישי, נשים בכל העולם מציינות את יום האישה הבינלאומי.
וגם אני מציינת!

הרהורים עלו בי בזכות השפה העברית...
האם לציין ולחגוג "יום אישה שמח"
או שמא לציין ולחגוג "יום האישה השמחה"?
נכון, זה לא משנה...
כי יש לי את הזכות לבחור אם ואיך לציין את היום הזה.

אני גם יודעת שלא לכולן יש את הזכות הזו
ולכן, חשוב שמציינים את יום האישה ברחבי העולם.
חשוב לדבר על מעמד האישה בחברות השונות ברחבי העולם.
חשוב לציין ולהודות לכל הנשים, 
שפורצות דרך בכל הזמנים, בכל תחומי החיים ברחבי העולם.

עם זאת, חשוב גם שכל אישה ואישה תשאל את עצמה,
מהי תרומתה לציון יום האישה הבינלאומי?
לפעמים, זו עשיה חובקת עולם,
לפעמים, זו עשיה משמעותית לקהילה שלה
ולפעמים, זו עשיה קטנה אך משמעותית עבור עצמה בלבד.

בעיניי, כל עשיה חשובה ומשמעותית.
גם עצירה לרגע כדי לשאול את עצמנו "מה שלומך",
זו בעיניי, עשיה סופר מבורכת, לא ככה?

אני יודעת ומזכירה לעצמי תמיד, 
ששינויים גדולים מתחילים בצעד אחד קטן.

כבר כמה שנים, אני בעד עשיה בצעדים קטנים.
לפעמים הם צעדים כל כך זעירים, שהם כמעט ולא מורגשים
אך במבט לאחור, אני מבחינה בדרך שעשיתי...
כן! ועשיתי דרך...

אם פעם לא ידעתי מה אני רוצה, היום אני יודעת מה אני רוצה.

אם פעם לא ידעתי מה עושה אותי מאושרת, היום אני יודעת.

פעם אמרו לי  "תחלמי בגדול!"

אבל, איך לחלום בגדול אם לא היו לי בכלל חלומות?
אם לא ידעתי בכלל שמותר לחלום?

הרגשתי מאד מתוסכלת כי לא ידעתי לחלום בגדול...

אני באמת ניסיתי "לחלום בגדול", אפילו הכנתי מחברת עם שער יפה "Big Dreams ...
חשבתי שאם יש לי מחברת, אתחיל לחלום.
והרשיתי לעצמי לחלום ובגדול.
ועם החלומות הגדולים, התסכולים הלכו והצטברו, 
כי לא הצלחתי להגשים את אותם החלומות הגדולים...

חלפו הרבה שנים של תסכולים עד שהתחלתי להבין, 
שלכל אדם יש דרך מסויימת להגשים את עצמו.
גם לי, יש דרך ייחודית רק לי...
וזה בסדר כי הדרך שלי עושה אותי מאושרת, וזה מה שחשוב, לא?

עם כל לימוד ושיטה שלמדתי, העשרתי את ארגז הכלים שלי.
בזכותם ובזוכתי, אני מצליחה לדייק את הרצונות שלי.
ככל שאני מדייקת את הרצונות שלי,
אני מצליחה להגשים אותם וזה עושה אותי מאושרת.
ואת זה בדיוק, אני רוצה להעביר הלאה לנשים נוספות.

יש לי הערכה גדולה לאנשים שחולמים בגדול ומגשימים את חלומם במציאות.

היה לי הכבוד לקחת חלק פעיל במספר הגשמות של חלומות גדולים שאחרים חלמו.
היה לי הכבוד להקשיב לחלומות גדולים כשהם עדיין היו חלומות 
ולראות אותם קורים עור וגידים.
זה תמיד מרגש אותי מחדש.

בדרך היחודית שלי, גם אני מגשימה חלומות.
אחד החלומות שאני מגשימה בימים האלה הוא ללמד נשים ליצור לוח חזון אישי.
בזכות יצירה של לוח חזון אישי, ניתן לחסוך הרבה תסכולים שצוברים במהלך החיים.

לדעת מה אני רוצה בחיי, הוא החלום הגדול שלי.
לדעת מה עושה אותי מאושרת, זה החלום הגדול שלי.
הרצון שלי לעזור לנשים לדעת מה הן רוצות ולחסוך תסכולים,
זה החלום הגדול שלי שאני רוצה להגשים.

לכבוד יום האישה הבינלאומי,
אני רוצה להזמין אותך לקחת פסק זמן עבורך
ליצירת לוח חזון שלך במפגש אישי איתי.
בואי לברר מה את באמת רוצה עבורך.

הרימי טלפון, נפתח יומנים, ניפגש והתחילי להגשים חלומות.
הנה הפינוק שהכנתי במיוחד עבורך
המשך יום מיטיב
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה