16 מרץ 2018

**"מה אני באמת רוצה בשביל עצמי?" **

מה את/ה רוצה בשביל עצמך?

ומה אני באמת רוצה בשביל עצמי?
עבורי, זו אחת השאלות הקשות, אם לא ה-שאלה.

ואת? ואתה? 
האם פעם עצרת ושאלת את עצמך מה את באמת רוצה עבור עצמך?
אם עשית את זה, אני ממש שמחה בשבילך...

אצלי, השאלה הזו לא נשאלה אלא רק כשהייתי מכבה את נרות יומולדת אי-שם בילדותי
וגם אז, לא התייחסתי ולא התייחסו ברצינות רבה למה שאני רוצה...
עצוב, הא?

לא התעסקתי בשאלה הזו רוב חיי.
רוב חיי עשיתי דברים כי הייתי צריכה לעשות...
מכירה את זה?

השאלה "מה אני רוצה" חזרה והופיעה כשהתחלתי במסע המודעות שלי.
וזה קרה אצלי בגיל מתקדם...

היא צצה לה בכל מני קורסים והשתלמויות - "מה את רוצה?"
לפעמים, הפורמט היה מעט שונה - "מהם החלומות שלך?"
אבל, המהות היא אותה המהות.

מה אני וחלומות? כדי לצאת לידי חובה, היתה לי תשובה הזויה: "החלום שלי הוא לצנוח!"
הרבה שנים, זו היתה התשובה האולטימטיבית שלי - "אני רוצה לצנוח",
עד שביום ההולדת שלי בשנת 2009 – עשיתי זאת!
כן! הגשמתי את החלום ההזוי שלי וצנחתי! יש!!!

פתאם הבנתי שדברים קורים...
שאפשר להגשים חלומות ואפילו ההזויים ביותר ובקלות!
הבנתי גם שאפשר לרצות רצונות חדשים ולהגשים אותם.
הייתי מופתעת...באמת!

ואז, זה התחיל...

התחלתי לברר עם עצמי "מה אני באמת רוצה בשבילי".
והתחלתי לשים לב, שאני מקבלת תשובות שונות כל הזמן...
רגע...מה קורה פה???
נכון! אני משתנה ולכן גם הרצונות שלי משתנים יחד איתי...
זה נראה ברור מאליו ... אבל אצלי, לא היה כל כך ברור...

עניין של מודעות...

התחלתי לדייק את הרצונות והחלומות שלי ולהתאים אותם ל"אני" החדשה.
ההבנה שאנחנו משתנים ולכן הרצונות שלנו גם משתנים יחד איתנו,
היא "הבינדו" (בינדו= נקודה בסנסקירט, שזו נקודת המרכז, המהות, משם ציורי המנדלה מתחילים)המהות המרכזית להגשמת חלומות ורצונות.

חלומות יכולים להשתנות, חלומות חדשים נולדים,
אנחנו יכולות לדייק את הרצונות ואת החלומות שלנו,
אנחנו יכולות לקחת חלק פעיל ולעזור לאחרות להגשים חלום,
אנחנו יכולות לתרום מהידע והנסיון שלנו לעולם טוב יותר.
ואת זה, אני רוצה.
אני רוצה לתרום מהנסיון שלי ומהידע שלי.
ואת זה, אני עושה.
ואת זה, אני מגשימה,
ואת זה אני אומרת בקול רם.
אני מגשימה ומפיצה את החשיבות של יצירת לוח חזון אישי כתרגום ויזואלי של הרצונות והחלומות שלנו.

אני רוצה ומקוה, שהדברים שאני כותבת ומשתפת,
עוזרים לאחרות, מהווים השראה וממזערים כאב...
 
אני מבקשת ממך, לעצור לרגע, לעצום עיניים, לנשום כמה נשימות,
לחשוב "מה את באמת רוצה בשבילך" ולכתוב ולכתוב ולכתוב...
ואת המילים שלך לתרגם לתמונות על גבי לוח החזון האישי שלך.
זה אפשרי "אם אפשר לחלום את זה, אפשר לעשות את זה! וולט דיסני.


דברי איתי אם תרצי להכין לוח חזון אישי כזה במפגש אישי.
תודה על זמנך ואשמח לקרוא את תגובתך כאן למטה.
מאחלת לך יום מיטיב,
מרסיה
נב: מקור התמונה "הפולניה"- מהאינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה