30 מרץ 2018

חג שמח ללא מתח ועם תרגיל גישות חיוביות


אני מזמינה אותך לעבור את החג וכל אירוע אחר בצורה רגועה ולהנות מכל רגע.

תרגיל "גישות חיוביות" בשיטת תרגילי מוח והקינסיולוגיה החינוכית הינו תרגיל עוצמתי 
ואני ממליצה בחום לתרגל ולאמץ אותו כדרך חיים לקראת כל חג, מפגש או אירוע אחר.



















ב-2011, כתבתי את הפוסט הזה: "
זה היה ראש השנה הראשון בו אירחתי את נכדתי אביגיל, שהיתה בת חודש, ואני רציתי להנות.
לכבוד האירוע, גם צילמתי סרטון איך לבצע את התרגיל "גישות חיוביות"
התרגיל "גישות חיוביות" מאד עזר לי ואני מאד נהניתי באותו החג.

ב-2012, כתבתי את הפוסט הזה

רציתי לאחל חג שמח וצילמתי סרטון חדש עם התרגיל "גישות חיוביות".
הוספתי הסברים וטיפים לסרטון.

ב-2015, רציתי לאחל חג שמח והזכרתי שאפשר לעבור את החגים ללא מתח

ב-2017, כתבתי פוסט 

עם מספר טיפים והתרגיל "גישות חיוביות" נכלל בתוכם.

היום, ערב פסח 2018, אני שוב כותבת פוסט עם התרגיל העוצמתי זה.
בפוסט, אני מאגדת את כל הפוסטים שכתבתי בעבר 
עם התרגיל המעולה לשחרור מתח "גישות חיוביות".

ככה אני מזכירה לעצמי וליקיריי שנעבור את החג בשמחה וללא מתח.
ואת זה, אני מאחלת לך וליקירייך גם
חג שמח עם הרבה שמחה והנאה וללא מתח.

אם זה מעניין אותך ללמוד את הכלי העוצמתי הזה "גישות חיוביות"
שיהיה זמין בארגז הכלים שלך,
כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר איתי ולקבוע פגישה.

אני מאחלת לך וליקירייך חג שמח וללא מתח
מרסיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה