27 אפריל 2018

תרגיל איך לשמור על המוח שלנו בכושר - SuperBrain Yoga

שאלו אותי אם 4 תרגילי ח.פ.צ. חיים  טובים לשיפור הזכרון.
ואילו תרגילים אני ממליצה לשיפור זכרון.

אז, ככה, 4 תרגילי ח.פ.צ. חיים
הם מעולים לשחרור מתח, למציאת האיזון הפנימי ולרוגע.


לדעתי, כשאנחנו רגועות, אנחנו זוכרות יותר,
כי מתח ולחץ גורמים לבלבול, לתחושות לא נעימות
ואז, אנחנו שוכחות...
ככל שאנחנו במתח, אנחנו זוכרות פחות.
או לפחות זו התחושה שלנו...
האם זה מוכר לך?

לכן התשובה שלי היא כן!
4 תרגילי ח.פ.צ. חיים, משיטת תרגילי מוח והקינסיולוגיה החינוכית
עשויים לשפר את הזכרון שלנו כי הם מפחיתים מתח.
כשאנחנו רגועות, אנחנו זוכרות יותר ופעולות במיטבנו.
אני ממליצה לתרגל אותם לפחות פעם ביום וכל יום.

תרגיל נוסף, שעשוי לשמר את החיוניות של המוח ולשפר את הזכרון
שייך לשיטה שנקראת סופר-בריין יוגה SuperBrain Yoga




את שני התרגילים האלה, אני מבצעת ברוטינת הבוקר שלי. כל בוקר😊

ישנם עוד שפע תרגילים לשיפור הזכרון. רשת האינטרנט מלאה בהם.
הדבר החשוב הוא התרגול.
אני ממליצה לרשום ביומן,
להוסיף את התרגול (כל תרגול) לשגרת היום
ולהפוך את התרגול להרגל.


אשמח לקרוא את דעתך על הפוסט הזה,
ואם יש לך טיפ לשיפור הזכרון,
אשמח לפרסם אותו בבלוג שלי. תודה!

אם זה מעניין אותך ללמוד ולתרגל
4 תרגילי ח.פ.צ. חיים בפגישה אישית, 

במחיר מיוחד (200 שח' לפגישה בת שעה וחצי)
נא ליצור קשר איתי בטלפון או במייל
ונקבע לנו מועד מתאים.


תרגול נעים :)
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך
מרסיה