31 מאי 2018

המוח הגמיש - איך המוח שלנו עובד

אני כותבת את הפוסט הזה ביום האחרון של חודש מאי 2018.
עבורי, היה זה  חודש מאתגר בהרבה תחומי חיים ובמגוון רבדים.
עם זאת, אני בהודייה עם כל מה שחוויתי במהלכו...

עם סיומו של החודש, אני רוצה לשתף אותך, שלמרות הכאב, המכשולים, הקשיים והאתגרים שחוויתי,
היו לי גם רגעים נעימים, מצחיקים, אוהבים וממש טובים. 
את הרגעים האלה הארתי באור גדול כדי להזכיר לעצמי להודות על מה שיש לי בחיי...שום דבר לא מובן מאליו.

אחד הדברים הטובים שקרו לי החודש הוא ההיכרות עם שיטת הנוירוגרפיקה, טכניקת ריפוי/שינוי באמצעות ציור.
מהרגע הראשון שראיתי ציור נוירוגרפי, ידעתי שזה בשבילי ושאני רוצה ללמוד את השיטה. 
התחלתי לחפש בגוגל והתחלתי לצייר לפי סרטוני ההדרכה, שמצאתי בעברית ובאנגלית (אין הרבה ועדיין רוב החומר בשפה הרוסית, משם מגיע דר' פבל, מפתח השיטה).

מאז, אני לא מפסיקה לצייר...
מחר, אני משתתפת בסדנה לציור נוירוגרפי, 
ביום שלישי אני מארחת סדנה של ציור נוירוגרפי אצלי ברמת אביב (אפר עוד להירשם)
ובעוד שבועיים, נרשמתי לסדנה נוספת. 
אני מרגישה בעננים, שגיליתי עוד משהו שעושה אותי מאושרת. איזה כיף!
אמשיך לשתף אתכן-ם בציורים הנוירוגרפים שלי ובתובנות החדשות שיהיו לי.

ניסיתי להבין למה אני כל כך נמשכת לציורי הנוירוגרפיקה... ואז, ראיתי את הסרטון הזה

"איך המוח שלכן עובד? טיפ לחיים"




הנושא הזה מוכר לי, כי גם בתרגילי מוח והקינסיולוגיה החינוכית ובNLP, מדברים על המוח הגמיש.
אבל, מאז שראיתי את הסרטון הזה, אסימונים התחילו ליפול 
תוך כדי עשיית חיבורים של כל מה שאני יודעת.
ואז, תובנה חדשה הגיעה אלי...
הבנתי את הסיבה להתלהבותי של שיטת הנוירוגרפיקה.
נוירוגרפיקה  מתחברת ומשתלבת בצורה מופלאה עם כל מה שלמדתי עד היום... 
אם תרגילי מוח וקינסיולוגיה חינוכית, אמנות ויצירה, NLP, 

דמיון מודרך, מיינדפולנס, פוטותרפיה, וידאותרפיה ועוד...


מרגיש לי שהלב ממש רוקד, שר ובשיא ההתלהבות.
ואני מרגישה אושר עם כל החיבורים האלה...
אני ממש מרגישה מסלולי נוירונים חדשים נסללים ומעמיקים במוחי (כבר אמרנו שהמוח הוא גמיש, לא?)
אני יודעת שדברים חדשים ודברים מבורכים מגיעים אלי...
ואני מוכנה לקראתם, בקלות ובעדינות. תודה


מעניין אם קרה לך פעם כזה דבר...

"חזרתיות היא אם כל המיומנויות" – אחת הנחות היסוד בשיטת הNLP
יש הטוענים ששינוי מוטמע אחרי 21 יום, יש הטוענים שאחרי 30 ימים,
אני חושבת שחשוב לתרגל על בסיס קבוע.
אומרת שככל שנתרגל, נתרגל ושוב נתרגל, השינויים יקרו מהר יותר.

ככל שמתרגלים, מעמיקים מסלולי נוירונים חדשים במוח שלנו...
עד ש"החדש" הופך ל"אוטומט" ולחלק בלתי נפרד מאתנו.

 וממש לא חשובה באיזה שיטת טיפול נבחר,
כשמתרגלים אותה שוב ושוב, השינוי מוטמע בנו. לא ככה?

אם זה מעניין אותך להשתתף בסדנה אצלי ברמת אביב,
אפשר להתקשר ולהירשם אצל מרי מאור לטלפון 0526644258.
אשמח אם ניפגש בסדנה אצלי.
מאחלת סוף שבוע נעים
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך
מרסיה