18 אפריל 2019

איחולים לחג ולחופשת האביב

בסימן ההתחדשות בקלות וברכות באביב הזה,
אני רוצה לאחל לך חג משמעותי עבורך.

בטח הוצפת, כמוני, בשפע של הודעות ואיחולים לחג
בכל מדיה אפשרית.

*בחרתי לשתף אותך באחת מלאת הומור, שקיבלתי
מסקרן מי את/ה השנה ומה יעדך בשנה הבאה...


***********
https://www.hagim.org.il/woman-seder

תמיד טוב להיפתח לדברים חדשים, לא?
מה נשתנה הלילה הזה, כבר אמרנו?


***********
*ובסימן ההתחדשות בקלות וברכות,
פגשתי בשיר הזה...
וכשההתחדשות פוגשת ביצירתיות
נולדה כפולה מרגשת ביומן האמנותי שלי.



***********
*לכבוד החג, אביגיל, הנכדה המתוקה שלי ואני,

זו תוצאה מקסימה של אחד מימי הסבתוש שלי.
עשו לנו לייק. ונשמח לקרוא תגובות J
https://www.youtube.com/watch?v=I51x_hhfcWY&t=8s
***********
ולסיום, אני רוצה לאחל לך ולמשפחתך, מכל הלב, חג שמח וחופשה נעימה.

וניפגש בשמחה בפוסט הבא...
מרסיה

2 תגובות:

  1. מרסיה יקרה ומדהימה!!
    קודם כל רק שתדעי שמלא זמן לא קראתי בבלוג שלך למרות שאני אוהבת מאד לקרוא את תובנותייך. אז הערב בחיפושיי אחר משפט בגוגל הגעתי לפוסט שלך והמלאתי גאווה. חברה יקרה. בהזדמנות זאת. אני רוצה להודות לך על כתיבתך. על הכנות,ההומור,השיתוף שבא מכל ה ♡ ולאחל שתמשיכי לכתוב,ליצור סדנאות ולעשות כל שממלא אותך באנרגיה. חיבוק חם. וחג אביב שמח מלא התחדשות שמחה ואהבה. נעמי

    השבמחק
    תשובות
    1. נעמי האהובה! תודה על הפרגון ועל המילים החמות.
      מקבלת באהבה את כל האיחולים שלך ושולחת לך שפע של אהבה ללא תנאי. תודה וחיבוק חם ממני♥

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה