12 אפריל 2019

אביב, התחדשות, פסח, אהבה, חמלה וחירות.


הבחירות מאחורינו...
גם החללית בראשית נחתה על הירח. לא בדיוק בצורה שקיוו, אבל היא נחתה.
וגם האביב כבר כאן J
התחדשות של העצים באביב
אני אוהבת את עונת האביב.
אני אוהבת את ההתחדשות של הטבע.

עניין ההתחדשות, הוא די מדבק, לא?
אם נשים לב טוב-טוב, נראה הרבה דברים מתחדשים.
מלבד הטבע המתחדש,
נוכל לשים לב שחברות וחברים מתחדשים בכל מני דברים ותחומים.
שלא נדבר על הנקיונות לפסח...

גם לי בא להתחדש.
במה? לא יודעת עדיין...

נכון שהדבר הכי פשוט כדי להתחדש, זה לקנות דברים חדשים
לעצמי, לילדים, לנכדים, לבית וכאלה?

אבל, אני רוצה להתחדש "אחרת".
איך? עדיין לא יודעת...

לדעתי, אני מתחדשת כל הזמן ומשתפת אתכן-ם.
אולי אפילו חופרת לכן-ם...
אם זה קורס חדש שאני לומדת,
אם זה סרטון הדרכה של יצירה חדשה עם הנכדה,
אם זו יצירה שיצרתי,
או אם זה עוד אתגר שאני משתתפת בו,
אם זו המלצה על איש/אשת מקצוע מעולה או מאמר מרתק,

אבל, מה היא בעצם התחדשות?

האם התחדשות היא ביצוע של יוזמה חדשה כמו החללית בראשית?
או התחדשות היא כמו הממשלה החדשה/ישנה שתהיה לנו אחרי הבחירות?
או התחדשות היא הלבלוב של העצים והפרחים באביב?
או התחדשות היא הכל ביחד? אולי...

הייתי רוצה להתחדש כמו העצים, במחזוריות שהטבע העניק להם.
בכל עונה ועונה, העצים מתחדשים בקלות, ברכות, בלי בלגנים, בלי מחשבות.
כזה אני רוצה עבורי...
כשאני רק חושבת שבא לי להתחדש, 
המחשבות מתחילות להתרוצץ בראש...

"אני חייבת לפנות מקום!"

"אני חייבת לזרוק כדי לקנות משהו חדש!"

אני שומעת המון 
"שחררי...תראי שתרגישי נפלא אחרי זה..."

אבל אני לא כזו! נקודה.

אני סנטימנטלית. קשה לי להיפרד/לשחרר/לזרוק/לתרום...

כן, כזו אני!

ועכשיו, אני מרגישה שאני חוזרת על עצמי...

 כן, כבר כתבתי על זה בעבר.
כבר כתבתי על אתגרים שונים שעשיתי,
כבר כתבתי על טיפים ושיטות לארגון וסדר ועוד..
הכל מתועד בבלוג שלי.

הפעם, לכבוד האביב הנהדר הזה,
אני בוחרת לנהוג כמו העצים באביב, בקלות וברכות.
ובעיקר בלי הרבה מחשבות...
בדיוק כמו ההתחדשות של העצים באביב.


אחרי שסיימתי לכתוב את הפוסט הזה, נפל לי אסימון...
הבנתי שכדי להתחדש בקלות וברכות כמו העצים,
עלי לאהוב את עצמי ולחמול לעצמי.

כן! אני בסדר כפי שאני.
יש לי קצב משלי להתחדש
וזה מרגיש לי חירות אמיתית (לכבוד חג החירות שלנו)

אז, אני מתחדשת באהבה עצמית ובחמלה לעצמי.
ואני בטוחה שאלה יקרינו החוצה 
לקרובים אלי, אליכן-ם, לסביבה והלאה..
















עכשיו תורך. מה ההתחדשות שלך באביב הזה?

מאחלת חג התחדשות בקלות וברכות.

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה