09 ספטמבר 2019

"למה להכין לוח חזון אם הוא לא עובד?"

שואלים אותי הרבה: "למה להכין לוח חזון אם הוא לא עובד..."

אני גם שומעת הרבה "במילא החלומות שלי לא יתגשמו..."

ואני רק שואלת שאלה קטנה...

 "איפה שמת את לוח החזון שהכנת?"

לרוב, התשובה היא "במגירה" או "מזמן הוא כבר בפח..."

גם אני, הרבה שנים נהגתי ככה.
הייתי מחביאה את לוח החזון שלי כי לא האמנתי שמשהו יתגשם...


יחד עם זאת, נושא של לוחות חזון סקרן אותי.
מצד אחד מאד נהניתי להכין לוח החזון (הוא מאתגר ויצירתי) 

ומצד שני הייתי מחביאה אותו כי הייתי משוכנעת ששום דבר לא יתגשם.
אז, התחלתי לחקור את הנושא...

בחיפושים ברשת, אחר הסיבה למה לוח חזון לא עובד,
מצאתי ש"לשים את לוח החזון במגירה" 

היא אחת הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כשיוצרים לוחות חזון.

תבינו שלהחביא או להסתיר או לזרוק את לוח החזון שהכנו זו ה-טעות!


יש לתלות את לוח החזון האישי שלנו במקום גלוי.


עלינו להסתכל עליו כל יום, 

לקבל השראה ומוטיבציה לעשיה ולהגשמת הרצונות שלנו
כדי ליצור את מציאות החיים שאנחנו רוצים עבורינו ועבור היקרים לנו.

ומאז, התחלתי לנוהג כך כי:


"חלומות צריכים לצעוק", יובל אברמוביץ';


"אם אתן יכולות לחלום את זה, אתן יכולות לעשות את זה", וולט דיסני;


"לכל אדם יש את כל המשאבים שהוא צריך בכדי להגשים את מטרותיו", הנחת יסוד שיטת ה-NLP.


יש לזכור שתת המודע שלנו מבין את השפה הויזואלית, שפת התמונות.

וישנו את חוק המשיכה! לא ככה?

מאז, לוח החזון שלי מוצג בספריה יחד עם תיבת השפע שלי, 

עם הציורים שלי ועוד כמה דברים שאני מאד אוהבת... תראו בתמונה :)
הזמנה ליצירת לוח חזון והשראה ב17.9.19 עם מרסיה בריר
לוח חזון של מרסיה בריר

אז, הטיפ שלי אליכן-ם הוא כזה:


שימו את לוח החזון וההשראה שלכן-ם במקום גלוי


כדי שתוכלו לקבל השראה ולהתלהב מהעשיה שלכן-ם בדרך להגשמה.


ומה אתן הייתן שמות על לוח החזון שלכן?

אין לכן עדיין לוח חזון והשראה? 

או אולי אתן רוצות ליצור אחד חדש?


אז, לכבוד יום הבוחר/ת ב-17.9.19
בין השעות 11:00-13:00
אני פותחת שולחן יצירה 
ומזמינה אתכן להגיע למסיבת יצירת לוחות חזון 
וליצור את לוח החזון וההשראה האישי שלכן!

עלות ההשתתפות במסיבת יצירת לוח החזון - 150 שח' בלבד
כולל חומרים וכיבוד קל.
ניתן לשלם בביט או בהעברה בנקאית.
לאחר הסדר התשלום, אשלח משימה טרום יצירת לוח החזון שלכן.
הזמנה ליצירת לוח חזון והשראה ב17.9.19 עם מרסיה בריר
הזמנה ליצירת לוח חזון והשראה ב17.9.19
דברו איתי ואשמח לארח אתכן אצלי בת"א.
תודה ובהצלחה
מרסיה

050-5919599

נב: גם ציור העץ המופיע בתצלום, הוא ציור של משאלות ושל הגשמה (שצויר בשיטה בשם נוירוגרפיקה. בקרוב אפרסם תאריך לסדנת נוירו-עץ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה