08 אוקטובר 2019

התשליך שלי לשנת 2019. מהו התשליך שלך?

לא יודעת למה דוקא השנה, חזרתי לנושא התשליך,
כנראה ש"טקס" עוזר לי לשחרר דברים שכבר לא משרתים אותי.
ו"תשליך" הוא טקס ש"מדבר" אלי...
כבר כתבתי מספר פעמים על טקס התשליך בבלוג שלי,
ואני יודעת שאין מקריות...

ב2011, היתה זו הפעם הראשונה שעשיתי טקס "תשליך שלי".
השלכתי ממני את האמונה "אני לא מספיק טובה"
וזימנתי לעצמי את האמונה "אני מדהימה"!

ב2012, השלכתי ממני את האמונה "חופש כגמישות יתר כשאני עצמאית"
וזימנתי לעצמי את האמונה "אני רוצה להיות יותר מאורגנת"!

באותה השנה, החזרה לשגרה לאחר חופש סוכות, היתה מאתגרת מאד עבורי.
הרגשתי שאני במעבר בין שתי האמונות והפחדים שלי צצו וקפצו החוצה במלוא העוצמה.
"אני צריכה לחוש כאב כדי לצמוח. רק כשאני חשב בכאב, בפחד ובקושי, אני מצליחה",
אלה היו המילים שלי כשניסיתי להסביר את מה שאני חשה.
עם זאת, באותו הפוסט, הבנתי שאם אני מבזבזת אנרגיה על הפחדים, על הכאב והקושי שלי,
לפחות אתעל את אותה האנרגיה לחשיבה על פתרונות יצירתיים ולמיגור הפחד, הכאב והקושי.
אני כולה לומר שפחדים צצים לי שוב ושוב, כשאני עוסקת במשהו חדש בעסק שלי.  גם היום!
באופן אישי, אני יכולה לומר שאני מאד מאוגרנת.
עם זאת, עדיין לא יכולה לומר את זה בהקשר לעסק שלי.

ב2016, השלכתי ממני את האמונה "שאני לא אסע יותר לחו"ל כי אני לבד"
וזימנתי לעצמי "שפע של נסיעות לחו"ל לבד ועם חברות". וכך זה היה ונעשה! תודה!
שפע הנסיעות לחו"ל הופיע גם בלוח החזון שלי J

ב2018, צץ לו פחד עמוק ש"אין לי מקום כאן".
פחד עמוק שלקח אותי למקומות מאד רגישים...
באותה התקופה, חוייתי אתגר של  21 ימי אימון ליצירת שפע עם יונית ורבר,
וביקשתי מהקבוצה להאיר לי זויות נוספות לגבי הסיטואציה והאמונה שצצה.
השלכתי ממני את האמונה "אין לי מקום כאן"
ובזכותם, זימנתי לעצמי את האמונה "יש לי מקום כאן ומגיע לי מקום".
מאז, יש לי תחושה של בטחון על המקום שלי כאן.

עכשיו, שנת 2019 ובא לי לעשות תשליך אישי.
אני רוצה להשליך ממני את התחושה של חוסר בטחון כשאני מפרסמת סדנה.
אני רוצה לזמן בטחון בהצלחת הסדנאות שלי.

בדיוק את זה אני מזמנת! בטחון בהצלחת הסדנאות שלי.
אני יודעת שהסדנאות שלי יכולות לעזור לאנשים לצמוח מהקושי
במיוחד כי בסדנה שלי מציירים עץ נוירוגרפי, 
שיטה יחודית לציור המחברת גוף ונפש
ויוצרת שינוי של מציאות באמצעות ציור אסטטי וריגשי.

בזמן כתיבת הפוסט, הבנתי שפחדים, קשיים וכאבים צצים הקשורים לעסק שלי,.
תשליך האמונות המעכבות אותי בחיי האישיים, אני משליכה בקלות.
את האמונות הקשורות לעסק שלי, אני מתקשה יותר להשליך ולהחליף באמונות מקדמות.

השנה, שוב אנסה.
אני משליכה ממני את התחושה של חוסר בטחון כשאני מפרסמת סדנה.
אני מזמנת בטחון בהצלחת הסדנאות שלי.
תודה, זה נעשה, זה נעשה, זה נעשה!

אני רוצה לאחל לך גמר חתימה טובה.
מה התשליך שלך? כתבו כאן בתגובות או בפרטי. בהצלחה!
מרסיה
נוירו-עץ

2 תגובות:

  1. מרסיה יקרה ריגשת מאוד בכתיבתך הכנה והגלויה כל כך.מאחלת לך הצלחה בכל תחומי החיים. אסנת

    השבמחק
    תשובות
    1. אסנת היקרה! תודה על התגובה המרגשת שלך ותודה על איחולי ההצלחה.
      שנה טובה ומיטיבה.
      מרסיה♥

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה