01 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה - מסיכה

אתגר היצירה שלי יוצא לדרך - יום #1

מסיכה הוא נושא שמתמיד סקרן אותי.

הפעם, בחרתי להתחיל את אתגר היצירה שלי מסיכה
כי זו הפכה לפריט שאי אפשר לצאת מהבית בלעדיו...
במהלך הסגר הראשון היא גם הפכה לפריט אופנתי, נכון?

ליצירה שלי, בחרתי להשתמש במסיכה שכולנו עוטים על הפנים
ובגללה אני תמיד צריכה לחזור הביתה כדי לקחת אותה...

הוספתי משפט שמצא חן בעיניי ושילבתי אותו ביצירה שלי.
"מאחורי כל מסכה יש פנים, ומאחוריה סיפור." מרטי רובין
Behind every mask there is a face, and behind that a story. –Marty Rubin
את הרקע, צבעתי בשאריות הקפה שהתקרר...
וזו היצירה שלי 💜

הפירוש המילוני של מסיכה:
"כיסוי לפני, בד"כ בעל אופי היתולי או סמלי, המסתיר את זהות מי שעוטה אותה."
תוכלו לקרוא על המסיכה בויקיפדיה.

נקודות למחשבה:

איזה סוג של מסיכה תרצו לבטא ביצירה שלך?

איזו מדיה/דרך יצירתית תבחרו?

הנה מספר יצירות עם מסיכה לקבלת השראה:

עכשיו תורך J
מה נושא "מסיכה" מעלה בך? איזה ביטוי יצירתי יקבל המסיכה שלך?
אשמח לראות את היצירה שלך. תוכלו לשתף כאן בהמשך הפוסט הזה.

תודה והמשך יצירה בהנאה.
מרסיה
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505-919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה