25 ספטמבר 2020

אנחנו נדרשות לתרגל גמישות מחשבתית בימים הזויים אלה...

 ואני שוב נדרשת לגמישות מחשבתית בעסק שלי.

כל מה שתוכנן לפני ואחרי הסגר הראשון, כבר לא רלוונטי.

וואו! השינויים מתרחשים בקצב מסחרר.

רק התחלנו להתרגל ל"חזרה לשגרה"

ושוב אנחנו בסגר...

באסה אמיתית, נכון?

אז, תכניות לחוד ומציאות לחוד...

אין מה לעשות אלא להתנהל אחרת.

עלינו לאמת גמישות בכל תחומי החיים שלנו בתקופה ההזויה הזו.

אז, אני מזמינה אותך, יחד איתי להבין את החשיבות של הגמישות המחשבתית

וכמובן שאוסיף כמה תרגילים לתירגול גמישות מחשבתית.

החשיבות של גמישות מחשבתית בימים של חוסר-ודאות (ויקיפדיה)

הכל טוב ויפה בתיאוריה...

במציאות, זה מטלטל ומבאס. שוב הקלפים נטרפו...

אני מרשה לעצמי להיות בהרגשה הזו...

אני משתפת גם כי אני מודעת שהרבה מרגישות כמוני ושאנחנו לא לבד בזה...

אני הבנתי שהקורונה לא תיעלם כל כך מהר מחיינו

ועלינו לאמץ התנהלות חדשה בכל תחומי החיים.

אחרי שהבנתי את חשיבות של הגמישות המחשבתית,

התחלתי לחפש אילו תרגילים יכולים לסייע לי להגמיש את המחשבות.

אולי גם לך זה עשוי לסייע. ואם לא נתנסה, לא נדע, לא ככה?

הצהרות חיוביות

הצהרות חיוביות הן משפטים מעצימים המנוסחים בצורה חיובית,

שעוזרות לנו להחליף את הדיבור הפנימי השלילי

ומסייעות לנו בשינוי דפוסי החשיבה שלנו. 

יש מגוון רחב של הצהרות חיוביות ואני בחרתי בזו של לואיז היי בנושא גמישות מחשבתית.

אני ממליצה לומר בקול רם לפחות פעם אחת ביום את ההצהרה החיובית או איך שנוח לך.

"אני אוהבת את הגמישות שלי.

אני זורמת עם החיים כמו עץ הערבה.

אני יכולה להתכופף ולהתמתח, ואני תמיד חוזרת למרכז שלי."


אשליות אופטיות

אשליות אופטיות עוזרות לנו לאמן את המוח לראות מספר זויות ראיה.

ותרגיל נוסף לגמישות מחשבית:

עכשיו תורך, באיזו מידה הנושא מהדהד בך?
מה דעתך על התרגילים המוצעים?
איזו הצהרה חיובית אימצת לעצמך? 

אנחנו לקראת סגר נוסף.
אני מתכננת לשלוח מדי פעם ניוזלטר עם הצעות חינמיות,
שניתן לעשות בבית כפי שעיתי בסגר הראשון.
אשמח לדעת מה עוד יכול לעניין אותך.

במסגרת הגמישות בעסק שלי, אתחיל להעביר הדרכות בזום או בלייב בפייסבוק,
כפי שעשיתי בסגר הראשון עם השיעור "לצייר נוירו-עץ, לצייר צמיחה".
תעדכני אותי אם תרצי לקבל עידכונים. תודה!

מאחלת לכולנו שקט נפשי והרבה תרגולים של גמישות מחשבתית.

תודה שקראת.

מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה