16 ספטמבר 2020

שנה חדשה ואחרת... עם תרגיל קטן לשנה החדשה

אכן, זו היתה שנה אחרת, הא?

והיא עדיין כאן...

מה אבקש ומה אאחל לשנה החדשה?

קודם כל, אני מאחלת לך ולמשפחתך בריאות.

עם כל שאר נוכל להסתדר איך שהוא, לא ככה?

זהו שיר של עידית ברק, שאני מאד אוהבת.

זוהי תזכורת מהחוכמה של העץ.

זהו הנוירו-עץ שציירתי לכבוד השנה החדשה. 

יש לי כל כך הרבה מה לומר על השנה הזו...

אבל בוחרת רק לאחל לך, לי ולכולנו בריאות.

ובשמחה נמשיך להיפגש גם בשנה הבאה.

ולפני סיום...

תרגיל קטן לכבוד השנה החדשה:



בחרו 5 מילים או יותר, מתוך הציור, שילוו אותך בשנה החדשה

והרכיבו משפט חיובי. אפשר כמובן, להוסיף מילים משלך.

למשל, אני בחרתי את אלה:

גמישות – אני רוצה לפעול יותר בגמישות בעסק שלי בתקופת הקורונה;

הזדמנות – אני רוצה לפעול מהר יותר כשאני מזהה הזדמנות;

בריאות – אני שומרת על הבריאות שלי, תזונה וספורט;

יצירה – אני רוצה להמשיך את היצירות שלי ולהמשיך להנחות יצירה;

שינוי – אני רוצה שהשינויים יקרו בקלות.

ניתן להוסיף, לשנות ולדייק את המילים ואת המשפטים.

אם יש לך שאלה, אני כאן.

עכשיו תורך, האם משהו מהפוסט שכתבתי מהדהד בך...

אשמח לקרוא את המילים והמשפטים שלך.

תודה,

אחולים לשנה טובה ובריאות.

מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה