12 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה - הקשיבי לליבך

 #6 – אתגר היצירה של מרסיה – הנושא: הקשיבי לליבך

בשבת, היה התאריך 10.10, שער אנרגטי להתחדשות, הזדמנויות ועם הרבה שמחה בלב.

רציתי להקשיב לליבי ולהבין מה הוא אומר לי...

וזו היצירה שלי ♥ הקשיבי לליבך

הקשיבי לליבך


למרות התקופה המאתגרת, של כאוס מסביב, 

בחרתי להקשיב ללב. למצוא מעט שקט...

דווקא בזמנים של חוסר ודאות וכאוס, 

חשוב מדי פעם להקשיב ללב שלנו.


שני ציטוטים של פאולו קואלו מלווים את ההקשבה ללב שלי.

"הקשיבי ללבך. הוא יודע את כל הדברים." 

Escute seu coração. Ele conhece todas as coisas - Paulo Coelho

"לעולם לא תוכל לברוח מהלב שלך. אז עדיף להקשיב למה שיש לו לומר. " 

Você nunca será capaz de escapar do seu coração.

 Portanto, é melhor ouvir o que ele tem a dizer. “- Paulo Coelho


 עכשיו תורך.

אני מזמינה אותך לעצור, לנשום עמוק ולהקשיב לליבך 

כי הוא באמת יודע דברים...


אפשר לכתוב, לצייר, להכין קולאז', לצלם או סתם לעצום עיניים ולדמיין...

 

אז, האם כבר הקשבת ללבך היום?

 אשמח לראות את היצירות שלכן.

ניתן לשתף כאן בהמשך או לתייג אותי.

 

תודה, שבוע מיטיב והמשך יצירה בהנאה.

מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505-919599

*לכל הפוסטים לאתגר היצירה של מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה