15 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה – הנושא: כשיוצאים מגיעים למקומות נפלאים

 #7 – אתגר יצירה של מרסיה – נושא – כשיוצאים מגיעים למקומות נפלאים.

ביצירה הקודמת באתגר שלי

הקשבתי ללב ועכשיו אני יוצרת לדרך...

זו היצירה שלי - כשיוצאים מגיעים למקומות נפלאים

שיניתי את הכותרת שתתאים לי
"כשיוצאים מגיעים..."
במקום "אם יוצאים..." המקורי.

היצירה נעשתה בהשראה של ספרו המופלא של דר' סוס

"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים".

וכך הספר מתחיל:
"בהצלחה!
הגיע היום
אתה יוצא למקומות נפלאים!
אז שלום."
והספר מסתיים באלה המילים:
"המקומות נפלאים!
זה היום שלך!
ההר מחכה!
אז... צא לדרכך!"

אז... יצאתי לדרך...

עם הרבה התרגשות בלב

להגיע למקומות נפלאים.

את באה?

מאחלת לך וגם לי להגיע למקומות נפלאים.

אני כבר מתרגשת. ואת?

אשמח לראות את היציאה לדרך שלך.

ניתן לשתף כאן בהמשך או לשלוח לי במייל. תודה!

      בינתיים, ניפגש  ביצירה הבאה.

מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505-919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה