18 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה – הנושא: מעגלים

 #8 - אתגר יצירה של מרסיה – נושא – מעגלים.

וזו היצירה שלי

יומן ויזואלי הוא מקום בו אין טעויות אלא התנסויות.

ואני מתנסה.

ברקע של היצירה הזו, הדבקתי גזרי עיתונים.

עליהם מרחתי שכבת ג'סו, שהוא צבע יסוד לציורים, כדי לטשטש מעט את גזרי העיתון.

נושא המעגלים נולד כי שמתי לב שישנן הרבה "התרחשויות" ברקע

וציור של מעגלים מוסיף הרמוניה ורוגע לציור, לפי שיטת הנוירוגרפיקה.

"אני בריאה, שמחה ושלמה."

הוא הציטוט של לואיז היי, שבחרתי ללוות את היצירה שלי.

I am healthy, happy, and Whole. ~Louise Hay

 

מקורות השראה נוספים:

**המלך ארתור, שדגל בשיוויון, יסד את "אבירי שולחן העגול", בו יושבים אביריו מסביב לשולחן עגול ואין ראש השולחן. 

אבירי השולחן העגול – ויקיפדיה

** סרטון הדרכה שלי איך לצייר ולצבוע כל מני מעגלים על דף נייר בקלות
 

אשמח לראות את ההתנסויות שלכן.

ניתן לשתף כאן בהמשך או לתייג אותי. תודה!

איחולי יצירה בהנאה

וניפגש ביצירה הבאה.

מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505-919599

*לכל הפוסטים לאתגר היצירה של מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה