20 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה - הנושא: יום העצלן או העצלנות?

  #9 - אתגר יצירה של מרסיה – נושא – יום העצלן או העצלנות?

20.10 - יום העצלן הבינלאומי או יום העצלנות?

תלוי את מי שואלים, נכון?

אולי נאמץ כולנו את העלצן הפנימי שלנו?

זו היצירה שלי ♥

אני בטוחה שישנם כאלה שחוגגים את יום העצלן לכבוד בע"ח שנקרא "עצלן",

וישנם כאלה שחוגגים את יום העצלנות.

ליצירה שלי, קיבלתי השראה מהאתר המצויין הזה How to Draw a Sloth

כמה מילים על יום העצלן (בע"ח)

התמונה מכאן
חברי ארגון AIUNAU בקולומביה, ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו להציל חיות בר, פועלים למען אוכלוסית העצלנים, מפני פגיעת מכוניות או מכירה כחיות מחמד. ב2010, הוכרז על יום העצלן הבינלאומי לשמירה על אוכלוסית העצלנים בעולם.

העצלנים, חיים על עצים ביערות דרום אמריקה, הם יצורים שקטים, גדולים במיוחד ובעלי תנועות איטיות ומכאן שמם.
הם נעים באיטיות בזחילה על הקרקע ולכן הם מבלים את רוב הזמן על העצים כדי להגן על עצמם. 

גם בספארי שלנו ברמת גרן, יש זוג עצלנים שון הזכר ולייזי הנקבה. 

(נב: זו לא פרסומת לתנובה) 

 

ומה לגבי יום העצלנות?

ככה חוגגים את יום העצלנות הבינלאומי בעיר איטאגי בקולומביה.

הקולומביאנים יוצאים לרחובות בפיג'מות, הולכים לישון

וקוראים לכל העולם לעבוד פחות ולהוריד מהלחץ.

מה דעתך? האם היית משתתפת בפסטיבל לחגיגת יום העצלנות?

(צילום: AFP)

 אולי עלינו לאמץ יום העצלנות עבור עצמנו? למעיין שקט פנימי?

ביל גייטס אמר - "אני תמיד אבחר באנשים עצלנים בשביל לעשות את העבודה הקשה....

בגלל שהם תמיד ימצאו דרך קלה יותר לעשות את זה."

זו הסתכלות אחרת על העצלנות, לא? מה דעתך?


אולי עלינו לאמץ את יום העצלנות עבור עצמנו? לשקט הפנימי שלנו?

לפני כמה שנים, רכשתי את הספר "המדריך לעצלנים" של אריה יעקב לייב.

בתמונה אפשר לקרוא מה כתוב בעמוד הראשון.

אני כבר כמה שנים משקיעה באושר.  ואת?

יש לי מחברת אושר, בו אני מקפידה לכתוב מדי יום

אילו דברים גרמו לי לאושר במהלך היום.

לפעמים אלו דברים קטנים, לפעמים הפתעות נעימות

ולפעמים עלי לחפש את הצד החיובי למה שקרה לי...


אולי זה הגיל... אבל כיום אני מעדיפה לחפש ולהדגיש את הטוב.

זה עושה לי טוב ו"לא דורש יותר מאמץ מאשר האומללות..."

אלה הם הרגעים שאני שמחה לאמץ את העלצן הפנימי שלי.


עכשיו תורך.

האם הנושא מהדהד בך?

האם את מאפשרת לעצמך לאמץ את העצלן הפנימי שלך?


תודה על זמנך

מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים.
0505919599

תגובה 1:

תודה על תגובתך.
מרסיה