22 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה - הנושא: לוכד חלומות נוירוגרפי

  #10 - אתגר היצירה של מרסיה – נושא –לוכד חלומות נוירוגרפי

וזו היצירה שלי♥

עבדתי ביומן הויזואלי שלי עם דפים מכל מני סוגים וצבעים.
פעם ראשונה שציירתי ציור נוירוגרפי עם טוש לבן והיה ל י מוזר...
כשסיימתי את הציור, שמתי לב שהוא הפוך לעומת כל היתר...
מה זה אומר? לא יודעת אבל מפתיע.
כנראה שהייתי כל כך מרוכזת שלא שמתי לב...
ואני בטוחה, שאשתפר בציור לוכד החלומות הנוירוגרפי הבא שלי
כי "חזרתיות היא אם כל המיומנויות", לא ככה?

ציירתי את לוכד החלומות הנוירוגרפי שלי
לפי ההדרכה של Alina Smolyansky.
ממליצה להתנסות!

כמה מילים על אימון נוירוגרפי בהנחייתי:

האימון הנוירוגרפי משלב כלים העולם האימון, האמנות והפסיכולוגיה החיובית.

מפתח שיטת הנוירוגרפיקה, דר' פבל פיסקרב, פסיכולוג ואדריכל, מכנה את השיטה כאמנות השיוני החיובי. 

דף וטושים זה כל מה שאנחנו צריכות כדי ליצור שינוי בחיים שלנו. ואין צורך לדעת לצייר. 

זו חוויה מרתקת ומרגשת. מוזמנות להתנסות.

כמה מילים על לוכדי חלומות - ויקיפדיה


J. Ng, Raleigh, NC"

הידעת שרק חלומות טובים מורשים לעבור דרך המרכז של לוכד החלומות?

חלומות רעים נלכדים ברשת ויעלמו כשהשמש עולה

והחלומות הטובים יחליקו אל האדם הישן.

עכשיו תורך.

האם הנושא מהדהד בך?

אשמח לראות את היצירה שלך.

תודה על זמנך 

מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים.
0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה