06 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה - תודה!

 יום #4 – אתגר יצירה – הנושא: תודה

אתמול ישבתי מול היומן הויזואלי שלי ולא ידעתי מה לעשות...

למרות שיש לי רשימת נושאים ליצירה, הידיים "שתקו".

פתאם, גברת ביקורת קצפה החוצה...

"מה היית צריכה את זה?" "מה פתאם את עושה את זה?"

מי בכלל מתעניין בזה?" ועוד כאלה מחשבות לא מעודדות...

מוכר לך?

ופתאם, המילה המדוייקת הגיעה - תודה!

.וזו היצירה שלי

אולי היא לא מושלמת אבל אני אוהבת אותה והיא ומשמעותית לי. 

לי 

תודה שזיהיתי את הביקורת הפנימית

ולא אפשרתי לה להפריע לי. תודה רבה♥

תודה - הוא הנושא של היצירה שלי להיום.

אולי היא לא מושלמת אבל אני אוהבת אותה והיא משמעותית עבורי.


אני אוהבת להודותעושה את זה הרבה.

זו הזדמנות להודות לך שמקדישה מזמנך

להקשיב וליצור. תודה מכל ה.

אשמח לראות את היצירה שלך.

תוכלי לשתף כאן בהמשך הפוסט הזה

או לשלוח לי במייל.

אם תרצי לקבל עידכון של האתגר שלי ישירות לוואטאפ שלך, תכתבי לי https://wa.me/972505919599

תודה והמשך יצירה בהנאה.

מרסיה
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505-919599


**אם תרצי לקבל את החוברת במתנה שהכנתי עם 10 דרכים יצירתיות ל שינוי חיובי.
כאן הקישור לקבלת המתנה  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה